شناسهٔ خبر: 66787708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفت و گو با بازار مطرح شد:

قرارگاه خاتم در ۹ کلان‌شهر ایران، طرح های مترو اجرا کرد| اجرای ۶۲ سد با ظرفیت ۲۷ میلیاردمتر مکعب آب

بوشهر- عابد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه قرارگاه خاتم در ۹ کلان‌شهر ایران، طرح های مترو اجرا کرده گفت: ۶۲ سد نیز با ظرفیت ۲۷ میلیارد متر مکعب آب توسط این قرارگاه در کشور اجرا شده است.

صاحب‌خبر -

سردار عبدالرضا عابد در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در چند دهه اخیر در طرح های عمرانی بسیار مهمی در سطح کشور نقش آفرینی کرده که در توسعه کشور تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: طرح های سدسازی و بزرگراه های عظیم و اجرای مترو در شهرهای مختلف و همچنین پروژه های بزرگ حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بخشی از این طرح هاست.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا خاطر نشان کرد: تاکنون ۶۲ سد در جای جای میهن اسلامی توسط قرارگاه خاتم اجرایی و عملیاتی شده که بالغ بر۲۷ میلیارد متر مکعب، ظرفیت این سدهاست.

عابد تصریح کرد: اجرای این طرح های سدسازی در تامین آب شرب و همچنین آب کشاورزی در استان های مختلف نقشی غیر قابل انکار داشته و این روند تداوم دارد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح بزرگ راه آهن زاهدان به چابهار به طول ۸۰۰ کیلومتر از مگا پروژه های شرق کشور است که با اهتمام قرارگاه خاتم الانبیا عملیاتی شد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا ابراز داشت: اجرای مترو در ۹ کلان شهر ایران نیز از اقدامات مهم عمرانی قرارگاه در حوزه عمران شهری به شمار می رود.

وی گفت: در شرکت کشتی سازی صدرا نیز ساخت کشتی های بزرگ افراماکس از اقدامات ارزشمند قرارگاه خاتم است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا افزود: رئیس جمهور شهید با تمام توان و ظرفیت در مسیر رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشت و یاد و نام حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی را گرامی می داریم.

نظر شما