شناسهٔ خبر: 66786889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان:

پای پرچم عزت و اقتدار ایران تا آخرین نفس خواهیم ایستاد/ راه آیت الله رییسی ادامه دارد

بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در بیانیه‌ای مشترک ضمن گرامیداشت یاد آیت الله رییسی اعلام کردند: پای پرچمی که به دست آن عزیزان آسمانی، باعزت و اقتدار برافراشته نگه داشته بود، تا آخرین نفس خواهیم ایستاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه ولی­‌عصر (عج) رفسنجان در بیانیه‌ای مشترک ضمن گرامیداشت یاد آیت الله رییسی اعلام کردند: پای پرچمی که به دست آن عزیزان آسمانی، باعزت و اقتدار برافراشته نگه داشته بود، تا آخرین نفس خواهیم ایستاد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

پیامبر خاتم صلوات الله علیه و آله: «کسى که براى کمک به برادر خود و نفع رساندن به او اقدام کند، پاداش مجاهدان در راه خدا را خواهد داشت».

شنیدن خبر سقوط بالگرد حامل تعدادی از خادمان بااخلاص ملّت قهرمان ایران اسلامی و در رأس ایشان، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور متعهد، متخلق، مجاهد، انقلابی و مردمی، سایه اندوه را بر آسمان جان مردمان وفادار میهن افکند و قضای الهی بر کوچ ابدی آن عزیزان به سرای ابدی و پیوستن به لقاءالله قرار گرفت. 

خوشا به حال آنان که دوستان خدا در سوگ فراغ شان ماتم زده گشتند و دشمنان دین خدا دست افشان؛ و خوشا به حال آنان که خادم الرضا بودند و در سالروز میلاد آن امام رئوف، در آغوش مهر ابدی ثامن الحجج پناه گرفتند. 

آری! نیکوترین مرگ، شایسته نیکوترین خلایق است و چه مرگی بالاتر از شهادت در راه خدمت به خلق خدا.

ما اعضای بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه، ولی عصر (عج)، این ضایعه را به محضر صاحب عزای اصلی، حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، نائب بر حق ایشان، امام خامنه‌ای و همه ملّت‌های مستضعف و آزاده دنیا، خاصه مردم قهرمان و صبور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم و از صمیم قلب و بُن‌ِایمان اعلام می‌داریم، پای پرچمی که به دست آن عزیزان آسمانی، باعزت و اقتدار برافراشته نگه داشته بود، تا آخرین نفس خواهیم ایستاد و در راه خدمت به توده‌های مردم و مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی دست از پای نخواهیم شناخت.

الهی رِضاً بِقَضائِکَ و تَسْلیماً لِامْرِکَ وَ لا مَعْبودَ سِواکَ یا غِیاثَ الْمُستَغیثین

بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه ولی­‌عصر (عج) رفسنجان

نظر شما