شناسهٔ خبر: 66781772 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رصد بازار

قیمت گوشت مرغ امروز صعود کرد/ دام زنده ارزان شد/ آخرین قیمت گوشت قرمز در بازار

​اقتصادنیوز: امروز قیمت دام زنده در بازار بالارفته است، هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 81,251 تومان خرید و فروش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳، شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 81,251 تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 57,546 تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ریزش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، 305 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افت قیمت را تجربه کرد و کیلویی 85 هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با رشد قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و 620 هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار افزایش را در پیش گرفت و کیلویی 325 هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار 333 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته افت را تجربه کرده است.

نظر شما