شناسهٔ خبر: 66779812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تحکیم وحدت و انسجام اسلامی، تاکید آیت الله رئیسی به مردم ترکمن صحرا بود تحکیم وحدت و انسجام اسلامی، تاکید آیت الله رئیسی به مردم ترکمن صحرا بود

آیت الله رئیسی همیشه در جهت رفع مشکلات مردم تلاش شبانه روزی داشتند و در جهت رفع مشکلات مردم حتی چندین بار به استانی و شهری سفر می کرد. شناختی که من از رئیس جمهور محبوب دارم مربوط به قبل از ریاست جمهوری است، ایشان قبل از ریاست جمهوری با مردم اهل سنت به خصوص اهل سنت ترکمن صحرا مراودات زیادی داشته و

صاحب‌خبر -

آیت الله رئیسی همیشه در جهت رفع مشکلات مردم تلاش شبانه روزی داشتند و در جهت رفع مشکلات مردم حتی چندین بار به استانی و شهری سفر می کرد.
شناختی که من از رئیس جمهور محبوب دارم مربوط به قبل از ریاست جمهوری است، ایشان قبل از ریاست جمهوری با مردم اهل سنت به خصوص اهل سنت ترکمن صحرا مراودات زیادی داشته و با علمای اهل سنت ترکمن ارتباط داشتند و جلساتی برگزار می کردند.
آیت الله رئیسی چندین بار برای سخنرانی و نشست های متعدد به ترکمن صحرا و شهر آق قلا آمده بودند و همیشه در نشست با روحانیون اهل سنت در جهت تحکیم وحدت و انسجام اسلامی صحبت می کردند.
آیت الله رئیسی حقیقتا مردمی بود و برای خدمت به مردم تعهد داشت و روی تعهد خود نیز ایستاد و جانش را برای مردم فدا کرد.
وی با تاکید بر ادامه مسیر خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی همچون سابق، افزود: برخی فتنه گران و معاندان با هر نوع تنگ نظری، بدانند که ایران اسلامی مثل سابق با اقتدار حرکت خواهد کرد و این مسیر رئیس جمهور محبوب ادامه خواهد داشت.

نظر شما