شناسهٔ خبر: 66777362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

پیام تسلیت امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی شهادت رئیس جمهور

مولوی واحدبخش شنبه زهی امام جمعه اهل سنت سرسوره و مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور اهل سنت، در پی شهادت شهدای خدمت دکتر ایت الله رئیسی و همراهان شهیدش پیامی را منتشر کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حزوه استان های خبرگزاری تقریب، متن پیام به شرح ذیل است:
«انالله و اناالیه راجعون»
«موت العالم موت العالم»

خوشا آنانکه باعزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند
زکالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند

 مسلمانان، در جشن سالروز میلاد امام رئوف جد سید دکتر ابراهیم رئیسی بودند که خبر تلخ ضایعه اسفبار خادم ملت و دین، مجاهد خستگی ناپذیر و شهدای راه خدمت در رسانه ها پیچید که مایه تاسف و تالم مقام معظم رهبری و ملت شریف و با وفای ایران اسلامی و سایرکشورهای مسلمان گردید. علما و اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه ها، ائمه جمعه و جماعات همچون دیگر اقشار جامعه که به شخصیت وارسته و اخلاق کریمانه و مردمی و صفای باطن و خدمات ماندگار و باخلوص نیت ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند، در ماتم و عزای زودهنگام این مجاهدخستگی ناپذیر و عاشق راه خدمت به فرهنگ و تمدن اسلامی نشستند.

لذا بنده عروج جانسوز رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، عالم برجسته آیت الله دکتر رئيسی و خادمان دلسوز امت، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان را به محضرمقام معظم رهبری ولی امرمسلمین حضرت آیت الله امام خامنه اي مدظله‌العالی و ملت شریف و با وفای ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا تسلیت می گویم.
رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان و همراهان شهیدش را از خداوند مسئلت دارم .

واحدبخش شنبه زهی  ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳


انتهای پیام/

نظر شما