شناسهٔ خبر: 66773865 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

شوریدگی در میانه میدان

سیاست در میدان است که ساخته می‌شود. سیاست‌ورزی در میدان خطر بودن است. در مواجهه با میدان، می‌توان از سیاست حرف زد. سیاستمدار در میدان، تمنا پیدا می‌کند. سازندگی هم از مسئولیت‌پذیری در میدان عمل است.

صاحب‌خبر -
ایران هم با مردان و زنان فعالی ساخته می‌شود که مومنانه و مجاهدانه بار سنگین پیشرفت کشور را به دوش می‌کشند و برای حرکت امن جامعه در مسیر قله‌های امید و رفاه، می‌جنگند، با محدودیت‌ها و خطرات و سختی‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و از بذل مال و جان دریغ ندارند.
 
رئیسی عزیز هم در میانه میدان بود، مسئولیت‌پذیر، مجاهد، مخلص و خستگی‌ناپذیر بود، در مسیر خدمت به مردم روز و شب نمی‌شناخت؛ برای دیدار مردم روستایی به سیستان رفت و خاکی شد، به خوزستان رفت و گِلی شد، به مازندران رفت و بارانی شد. دغدغه مردم داشت و محبوب مردم شد.
 
راز شهادت آقای رئیسی عزیز در دو آیه شریفه «لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعى» و «فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا» باید دید. او الگویی واقع‌گرایانه از انسان انقلاب اسلامی نشان داد که تلاشگر، جنگنده و مجاهد برای پیشرفت انقلاب اسلامی بود‌. او در صحنه سیاست، تمام خود را آورد و رنج و سختی میدان را به آغوش کشید.

امام جمعه فقید حجت‌الاسلام آل هاشم، وزیر خارجه محبوب امیر عبداللهیان و استاندار عزیز آقای مالک رحمتی، یک لحظه زمین ننشستند و درک جدیدی از صحنه سیاست خلق کردند و تلاش با نیت درست را شاخص سیاست‌ورزی کردند و عزیز مردم شدند.


علیرضا نصر اصفهانی | عضو مرکز پژوهش‌های مجلس

نظر شما