شناسهٔ خبر: 66772814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

ادعای عجیب آمریکا درباره سانحه سقوط بالگرد شهید ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با ادعای درخواست کمک ایران از واشنگتن در پی سقوط بالگرد رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران و شهادت آنان و همراهانشان مدعی شد به دلایل لجستیکی نتوانستیم به تهران کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در جمع خبرنگاران در واشنگتن مدعی شد که ایران پس از سقوط بالگرد رئیس جمهور و وزیر خارجه خود درخواست کمک کرده بود و آمریکا نیز ابراز آمادگی کرده بوده است اما به دلایل لجستیکی موفق به کمک نشده‌اند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «دولت ایران از ما درخواست کمک کرد و ما به آنها تصریح کردیم همانطور که در پاسخ به هر درخواستی از سوی یک دولت خارجی در چنین شرایطی کمک می‌کنیم، به ایران هم کمک خواهیم کرد و در نهایت، به دلیل مشکلات لجستیکی نتوانستیم به آنها کمک کنیم».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا توضیح دیگری درباره جزئیات این موضوع ارائه نکرد و مدعی شد: «من وارد جزئیات نمی‌شوم، اما دولت ایران از ما درخواست کمک کرده بود.»

 

این خبر تکمیل می‌شود....

نظر شما