شناسهٔ خبر: 66769511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

آیا بورس سه‌شنبه تعطیل است؟ آیا بورس سه‌شنبه تعطیل است؟

به گزارش اکوایران، پس از شهادت رییس جمهور و همراهان در روز یکشنبه، سازمان بورس معاملات اوراق بهادار بازار سرمایه در روز دوشنبه را تعطیل کرد. اطلاعات اکوایران تا این لحظه حاکی از این است که معاملات بازار سهام در روز سه‌شنبه تعطیل نیست مگر آنکه سازمان بورس یا شورای عالی بورس تصمیم جدیدی مبنی بر

صاحب‌خبر -

به گزارش اکوایران، پس از شهادت رییس جمهور و همراهان در روز یکشنبه، سازمان بورس معاملات اوراق بهادار بازار سرمایه در روز دوشنبه را تعطیل کرد. 

اطلاعات اکوایران تا این لحظه حاکی از این است که معاملات بازار سهام در روز سه‌شنبه تعطیل نیست مگر آنکه سازمان بورس یا شورای عالی بورس تصمیم جدیدی مبنی بر تعطیلی بازار سرمایه اتخاذ کند. به ویژه آن که محمد مخبر کفیل رییس جمهور که مدیریت قوه مجریه را به دست گرفته اعلام کرده که دولت تصمیمی برای تعطیلی در روزهای عزای عمومی اعلامی ندارد. 

رییس سازمان بورس نیز تا این لحظه اظهار نظری درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی بازار سرمایه نداشته و تنها به پیام تسلیت اکتفا کرده است. مجید عشقی در پیام تسلیت خود نوشته: «سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده داغدار این شهیدان والا مقام، تأکید می‌نماید که این ضایعه، آحاد مردم و مسئولین را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور متحدتر و مصمم‌تر خواهد ساخت.»

خبر مرتبط
 تکلیف اداره کشور مشخص شد/ واکنش دنیا به شهادت رییسی
تکلیف اداره کشور مشخص شد/ واکنش دنیا به شهادت رییسی

به دنبال به شهادت رسیدن ابراهیم رییسی، رییس جمهوری ایران و همراهانش رهبر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مقام‌های داخلی و خارجی نسبت به این سانحه واکنش نشان دادند و ابراز تاسف کردند.

منبع: ecoiran-63979

نظر شما