شناسهٔ خبر: 66768762 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران:

مقتدر و مصمّم پای آرمان های این انقلاب خواهیم ماند/ مردم ما اندوهگین شدند اما بهت زده و سرگردان نه!

فقدان رئیس جمهوری مردمی که تکاپوی او برای خدمت روح امید بر پیکر جمهور دمید و سایر شهدای این سانحه دلخراش، ملت ایران را در غم و اندوهی بزرگ فرو برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران پیرو شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهانشان بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انّا لله و انّا الَیهِ راجِعون

همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا، خبر سقوط بالگرد و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان گران سنگ شان شادی و لبخند هایمان را با اندوه و اشک در آمیخت.

فقدان رئیس جمهوری مردمی که تکاپوی او برای خدمت روح امید بر پیکر جمهور دمید، وزیر خارجه‌ای که یکی از اصلی‌ترین ارکان پیدایش قدرت فرا منطقه‌ای ایران در دولت سیزدهم بود، امام جمعه‌ای عظیم الشان که خود را وقف خدمت به مردم ساخته بود و سایر شهدای این سانحه دلخراش، ملت ایران را در غم و اندوهی بزرگ فرو برد.

آنچه که باید مورد توجه تمام دنیا باشد این است که مردم ما اندوهگین شدند، اما بهت زده و سرگردان نه! مشیت الهی بر این بوده است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز حوادث به گونه‌ای در مسیر پر پیچ و خم این ملت قرار گیرد که جز بر تاب آوری و آمادگی روحی ایشان نیفزاید و این جریان عظیم انقلاب اسلامیِ مردم ایران، با سدّ سخت مشکلی برخورد نکرد مگر آنکه راه خود را باز و آن مانع را در خود هضم کرده باشد.

با اعتقاد می‌دانیم و می‌گوییم که جمیع آنچه برای این انقلاب رخ داده و اتفاق می‌افتد از جمله حادثه ناگوار سقوط بالگرد رئیس جمهور و شهادت ایشان، در زیر سایه رهبریِ آیت‌الله خامنه‌ای مد ظله العالی جز به تعالی قدرت جهانی ایران و پیش روی پر شتاب‌تر در مسیر تمدن سازی ایران اسلامی نخواهد انجامید.

ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران گرچه مغموم و ناراحت از این حادثه تلخ، اما مقتدر و مصمّم بیش از پیش پای آرمان‌های این انقلاب خواهیم ماند و آماده هرگونه انجام وظیفه در کمک به برون رفت کشور از وضعیت کنونی و ثبات دولت آینده خواهیم بود.

نظر شما