شناسهٔ خبر: 66768221 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تسلیت عبدالملکی در پی شهادت رئیس‌جمهور

اقتصادنیوز: دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصاد شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الله عبدالملکی در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهنش را تسلیت گفت. متن پیام عبدالملکی بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

‌إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت خادم الرضا، خادم ملت، سیدالشهدای خدمت، سید محرومان، سید جمهور، یاور امام (ره) و بازوی رهبری، حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان مجاهد ایشان را تسلیت عرض می‌کنم.

خبر مرتبط
ابراز همدردی چین با دولت و ملت ایران

اقتصادنیوز: ما جائو شو، قائم مقام وزارت امور خارجه جمهوری خلق چین بعد از ظهر امروز دوشنبه در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان مراتب تسلیت عمیق و همدردی شی جین پینگ رییس‌جمهور و وانگ یی وزیر امور خارجه چین با دولت و مردم ایران را ابلاغ کرد.

گواهی می دهم که این سید جلیل القدر در طول دوره خدمت در کسوت رییس جمهور، حتی یک روز تعطیل نداشتند.

دغدغه و نگرانی مردم آرام و قرار و خواب و آسایش را از ایشان ربوده بود. چه روزهایی که معلوم بود شب را با بی‌خوابی سپری کرده‌اند.

خبر مرتبط
پیام تسلیت انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور و جمعی از همراهانش پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به رغم اینکه وارث مسائل و مشکلاتی بودند که برخی از آنها قدمت ۷۰ ساله داشته، خود را موظف به رفع آنها می دانست.

برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت مردم بی وقفه در حال تلاش و دوندگی بودند.

بخاطر دارم در یکی از سفرهای اخیر خارجی به دو کشور، پس از سه روز سفر فشرده و کارهای مداوم و طاقت فرسا، در همان روز رسیدن به ایران عازم سفر استانی شدند و این رویه دائمی ایشان بود.

خبر مرتبط
پیام تسلیت همتی در پی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش

اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی، رییس کل اسبق بانک مرکزی، شهادت سید ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم و هیات همراهش را تسلیت گفت.

قائل و آمر به پیگیری ده باره و صدباره برای تحقق اهداف بودند و خود بیش از هرکس دیگری به آن عامل بودند. خستگی در وجود این مرد بزرگ معنا نداشت.

معنویت و انس با خداوند و اهل بیت عصمت علیهم السلام و بخصوص وجود مبارک حضرت رضا علیه السلام از ایشان شخصیتی عالی ساخته بود.

این مرد از استوانه های انقلاب اسلامی در گام دوم و بی شک از عظیم القدرترین شهدای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.

آیندگان از وجوه شخصیتی ناشناخته این رادمرد انقلابی بیشتر خواهند شنید.

شهادت اجر ده‌ها سال تلاش خالصانه و غیرتمندانه او بود و او مستحق این پاداش بزرگ الهی بود. امید که خداوند ما را نیز به ایشان و سایر شهدای اسلام و انقلاب اسلامی ملحق نماید.

نظر شما