شناسهٔ خبر: 66768064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اختلاف مدیران بارسلونا برای سرنوشت ژاوی در باشگاه

مدیران باشگاه بارسلونا درباره اینکه فصل آینده چه کسی روی نیمکت این تیم بنشیند، اتفاق‌نظر ندارند.

صاحب‌خبر -

ژاوی هرناندس قبل و بعد از بازی بارسلونا مقابل رایو وایکانو در هفته سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا که با برتری ۳ بر صفر کاتالان‌ها همراه شد، تأکید کرد رأی اعتماد باشگاه را دارد و باشگاه چیزی درباره احتمال قطع همکاری به او نگفته‌اند. طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی؛ بعد از بازی شب گذشته بارسا، خوان لاپورتا و ژاوی ملاقاتی کوتاه با هم داشتند که رئیس باشگاه بارسلونا این جلسه را در حالی ترک کرده که حال خوشی نداشته و ادامه جلسه را به امروز موکول کرده است. در سوی دیگر اخباری به گوش می‌رسد که این جلسه به بعد از بازی با سویا (آخرین بازی فصل بارسا) موکول شده است.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید هم گزارش داد؛ نظر لاپورتا تغییر نکرده و همچنان بر این باور است که بهترین راهکار برای باشگاه، قطع همکاری با ژاوی است. رئیس باشگاه بارسلونا به خاطر اظهارات اخیر این مربی ۴۴ ساله در خصوص وضعیت اقتصادی این باشگاه از دست او عصبانی است. در سوی دیگر گفته می‌شود که مدیران باشگاه بارسلونا برای انتخاب سرمربی بعدی هم اختلاف‌نظرهایی داشته و هر یک گزینه‌های متفاوتی را برای جانشینی ژاوی مدنظر دارند.

بر این اساس، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا، هانسی فلیک (سرمربی پیشین بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان) یا توماس توخل (سرمربی بایرن که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده) را به عنوان جانشین ژاوی در نظر دارد، این در حالی است که رافا یوسته نایب‌رئیس باشگاه خواهان ابقای ژاوی و ادامه همکاری با این مربی ۴۴ ساله است. دکو مدیر ورزشی بارسلونا هم معتقد است رافا مارکس سرمربی بارسلونا B یا تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا بهترین گزینه‌ها برای جانشینی ژاوی هستند.

ژاوی که در سال ۲۰۲۱ هدایت بارسلونا را برعهده گرفت، فصل گذشته کاتالان‌ها را به قهرمانی در لالیگا و قهرمانی در سوپرجام اسپانیا رساند، اما تیم تحت‌هدایتش این فصل را بدون جام به پایان برد و در لالیگا به عنوان نایب‌قهرمانی رسید.

در همین رابطه:

نظر شما