شناسهٔ خبر: 66766101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

تسلیت آیت‌الله سبحانی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان

19 دی آنلاین: آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پیامی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهان آورده است: رئیس جمهور به شهادت همگان وقت خود را در دوران ریاست جمهوری وقف حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کرد.

صاحب‌خبر -

در پیام این مرجع تقلید آمده است:

ضایعه جانگداز شهادت رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی(قدس سره)، و هیأت همراه، دل‌های بیدار را تکان داد و همگان را در غم و اندوه فرو برد.

آن عزیز از دست رفته انسانی فداکار و پرتلاش بود که به شهادت همگان وقت خود را در دوران ریاست جمهوری بر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی وقف نمود و بحمدالله تا آنجا که شرائط اجازه می‌داد موفقیت بالایی داشت.

اینجانب شهادت ایشان و هیأت همراه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان و دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و ملت سرفراز ایران و خانواده های معزز آنان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای همگان غفران و رضوان الهی و علو درجه را خواهانم.

در اطلاعیه دیگری که از سوی دفتر آیت الله سبحانی منتشر شده، آمده است: بدینوسیله به اطلاع می رساند درس خارج آیت الله العظمی سبحانی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی تعطیل شد.



نظر شما