شناسهٔ خبر: 66766094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

توضیحات وزیر کشور در خصوص زمان و نحوه انتقال پیکر شهدا به تهران

اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: پیکرهای مطهر شهدای خدمت روز سه‌شنبه اول خرداد از میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و سپس برای آیین های پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی عصر دوشنبه پس از شرکت در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بدرقه پیکرهای مطهر شهدای خدمت گفت: شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محترم و مردمی و خستگی‌ناپذیر و شهید آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان و شهید امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و شهید مالک رحمتی استاندار محبوب و پرتلاش آذربایجان شرقی و همچنین ریاست تیم حفاظت و کادر پرواز را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی تسلیت می‌گویم.

خبر مرتبط
خبر مهم درباره برنامه تشییع پیکر شهید ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: مدیر کل روابط عمومی دفتر رییس جمهور اعلام کرد که برنامه های تشییع پیکر رییس جمهور کشورمان و همراهان هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به انتقال پیکرهای مطهر شهدا از محل حادثه به شهر تبریز گفت: مراحل قانونی کار در حال انجام است.

وزیر کشور افزود: مراسم باشکوه بدرقه پیکرهای شهدا فردا (سه شنبه اول خرداد ماه ) از ساعت ۹.۳۰ صبح از میدان شهدا تا مصلا تبریز برگزار خواهد شد و سپس این شهیدان جهت مراسم‌ و آیین های  پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل می شوند.

نظر شما