شناسهٔ خبر: 66765870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رئیس جمهور شهید راه قدس

ناصر قندیل، روزنامه نگار لبنانی، آیت الله رئیسی را رئیس‌جمهور شهید راه قدس خواند و با بیان این که ایران به راه خود ادامه خواهد داد، نوشت: در روزهای آتی شاهد تشییع و انتخابات خواهیم بود و به برکت وجود رهبری، هیچگونه نگرانی برای ایران وجود ندارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهانش، "ناصرقندیل" روزنامه‌نگار و نویسنده لبنانی در مطلبی نوشت: به شما صبح بخیر می‌گویم ای رئیس جمهور شهید راه قدس، که به صورت خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روز در حال خدمت به مردم بودید بدون آن که حتی وضعیت آب و هوا مانع شما شود.. شما از آن دسته کسانی نبودید که به خاطر سرما و یا گرما بهانه بیاورید، شما که با شمشیر در خط مقدم جبهه حق ایستاده بودید.. قطعا ایستادگی در جبهه فلسطین با یقین قلبی آغاز شده و با عشق به مردم و اعلام آمادگی برای نبرد، عملی می‌شود و به حق، شما در همه این مراحل سید الشهداء بودید. به صورتی‌که قلب شما هیچگاه از یاد فلسطین غافل نشد .. شما یکی از نخستین جوانان انقلاب اسلامی و شاگردان راستین امام خمینی(ره) بودید که آینده فلسطین را بشارت دادید.

امیرعبداللهیان، این وزیر سرسخت و پولادین نیز مانند شما شهید راه قدس است؛ امیرعبداللهیان طی ماه‌‌ها پس از طوفان (الاقصی) وزیر امورخارجه‌ای بود که برای فلسطین گام‌ برمی‌داشت و در مسیر پایتخت‌ها و کشورها در رفت و آمد بود و سخنانش همگی از قلب و منطق بر زبان جاری می‌شد درحالی که کلیدواژه اصلی سخنانش فلسطین بود.

دولت‌ها با تمام اقتدار، زخم‌هایشان را تحمل کرده درحالی که همچنان سلاح خود را در دست دارند زیرا جنگ هنوز تمام نشده است. وعده ایران، صادق است و هیچ فرصتی را به دشمنانش نمی‌دهد، چرا که مؤمنان تسلیم فرمان و خواست خداوند هستند و درحالی که از فراق و دوری ناراحتند، به کارها و وظایف خود عمل می‌کنند چرا که اهداف و برنامه کاری فشرده‌ای دارند.

این خواست خداوند است و ایران به راه خود ادامه خواهد داد و دوباره تیم خود را تشکیل می‌دهد، زیرا آتش جنگ همچنان در اوج قرار دارد و نمی‌توان میادین نبرد را نادیده گرفت. بهترین راه نشان دادن وفاداری، ادامه مسیر شهدا و جاودان کردن نام آنها با جانفشانی‌ در راه همه شهدا و برافراشتن پرچم مقاومت است. در روزهای آتی شاهد تشییع و انتخابات خواهیم بود و به برکت وجود رهبری، هیچگونه نگرانی برای ایران وجود ندارد؛ خداوند عمری طولانی به ایشان عطا فرماید، همه مشکلات را از سر راهشان بردارد و به ایشان در غم از دست دادن رئیس جمهور رئیسی و امیرعبداللهیان صبر عطا فرماید. 
 
در برابر امت، گزینه‌ای به جز ادامه نبرد تا زمان دستیابی به آزادی -بدون تن دادن به سازش- وجود ندارد، نباید در راه حق، ترس به خود راه داد و باید با تحمل جراحات همچنان سلاح خود را در دست نگه داشت، همانا که صبر بهترین سلاح است، خداوند رفتگان را بیامرزد و ادامه‌دهندگان راه را از خیروبرکت خود بهره‌مند سازد.. انا لله وانا اليه راجعون.

نظر شما