شناسهٔ خبر: 66762920 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

عزای عمومی کدام ادارات و نهادها را تعطیل کرد ؟

خزعلی گفت: در ابتدا در هیأت دولت مطرح شد که تعطیلاتی داشته باشیم، اما آقای مخبر تاکید کردند که به هیچ عنوان در دولت تعطیلی نخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارس نیوز ، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به طرح موضوع تعطیلی دولت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، تاکید کرد: با توجه به حادثه‌ای که اتفاق افتاده است، در ابتدا در هیأت دولت مطرح شد که تعطیلاتی داشته باشیم، اما آقای مخبر تاکید کردند که به هیچ عنوان در دولت تعطیلی نخواهیم داشت، لذا اعلام کردیم که برنامه‌ها با قدرت ادامه دارد و هیچ اموری تعطیل نخواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ از تعطیلی ۷ روزه تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور خبر داد.

 در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در سانحه سقود بالگرد،‌ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ اعلام کرد؛ تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور از امروز به مدت 7 روز تعطیل است.

همچنین سینماهای سراسر کشور از امروز (دوشنبه-۳۱ اردیبهشت) تا اطلاع ثانوی تعطیل و نمایش تمامی فیلم‌ها متوقف و تئاترهای کمدی و غیرکمدی نیز تا اطلاع ثانوی به صحنه نمی‌روند.

بر اساس این گزارش مبلغ بلیت‌های کنسل شده به حساب کاربری افراد اضافه می‌شود.

همچنین در پی این حادثه، مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور تا یک هفته خبر داد.

امیرحسین سمیعی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: هر گونه اعلام برنامه برای برگزاری اجراهای زنده حوزه موسیقی از سوی روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع‌رسانی می‌شود.

سخنگوی دولت اعلام کرد که عزای عمومی و موضوعات این‌چنینی خللی در برگزاری امتحانات دانش آموزان و آزمون‌ها ایجاد نخواهد کرد.

بهادری جهرمی گفت: تصمیم هیئت دولت تاکنون این بوده است که آزمون‌های امتحانات نهایی بدون خلل و توقفی برگزار شود؛ زیرا حضرت آیت الله رئیسی همواره در خصوص تعطیلی مدارس همواره تاکید ویژه‌ای داشتند و تاکید می‌کردند که فعالیت‌های مدارس بدون تعطیلی اجرایی شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: هیئت دولت هم تلاش خواهد کرد این نگاه آیت الله رئیسی حفظ شود.

منبع : اکوایران

نظر شما