شناسهٔ خبر: 66762437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عطنانیوز | لینک خبر

پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی

شهادت هنر مردان خداست

صاحب‌خبر -

  عطنا-  پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان:


مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلٗا ( احزاب ،۲۳).

شهادت دومین رئیس جمهور مردمی، خدوم، شجاع، ولایتمدار، باصفا و نماد اخلاق و خلوص و مرد سیاست و میدان و عمل را به پیشگاه صاحب اصلی انقلاب، حضرت صاحب الامر و نایب آن، رهبری عزیر تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس جمهور در طول خدمت خود در جایگاه ریاست جمهوری ثابت کرد سودایی جز پیشرفت کشور و سربلندی مردم ایران و حمایت از جبهه مقاومت در برابر ستمگران مدرن ندارد. اکنون راز و رمز حجم بالای تبلیغات زهرآگین امپراطوری رسانه‌ای غرب و معاندین خارجی و فریب خوردگان و بیماردلان داخلی تا کاسبان فرصت طلب و اشرافی منش و غرب زدگان در مخالفت با راه و رسم و منش و گفتمان سیاسی این سید برگزیده بیشتر روشن می‌شود.

اگر منافقان کوردل و نوکران بی مقدار، درترور و در به شهادت رساندن دکتر رجایی و دکتر باهنر به مقاصد خود رسیدند، اکنون نیز این شهادت چه با طراحی دشمنان خارجی و چه با عوارض طبیعی، آغاز است و نه پایان؛ آغازی است برای تشدید و گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت و پیشبرد اهداف جبهه مقاومت در منطقه که پیامد‌های این شهادت اکنون قابل احصاء نیست، اما بنا بر سنت الهی از عصر عاشورای حسینی در کربلا تا کنون شهادت مردان خدا، تثبیت، تقویت و پیروزی راه خدا را به دنبال داشته است.

چه مخالفان بی انصاف و چه ناآگاهان جاهلی که اکنون باید از گذشته خود توبه کنند.

وقتی منافقان در هفتم تیر سال ۱۳۶۰، شهید بهشتی؛ رئیس وقت قوه قضائیه و بسیاری از مدیران عالی رتبه را به شهادت رساندند، گمان می‌کردند با این انفجار بزرگ، کمر امام خمینی (ره) و انقلاب شکسته می‌شود، اما دیدیم که خون شهید دکتر بهشتی، سبب تثبیت و تقویت انقلاب و نظام شد. درآن انفجار امام خمینی (ره) درباره شهید بهشتی تعبیری بکار بردند که فرمودند:

"آنچه که من راجع به ایشان متاثرهستم و شهادت ایشان درمقابل آن ناچیز است، مظلومیت ایشان در این کشور بود".

اکنون نیز باید گفت شهادت دکتر ابراهیم رئیسی با همه‌ی عظمت و کرامت و شرافتی که خداوند برای اولیای خاص خود قرار داده است، در برابر مظلومیت آن سید بزرگوار، کوچک است. مظلومیتی که تاریخ کم کم روشن می‌کند. بی شک این حادثه با همه‌ی عمق و بزرگی آن نمی‌تواند کشتی بزرگ انقلاب را که ناخدای اصلی آن، حضرت صاحب الزمان (عج) هستند و اکنون سالیان سال است به دست با کفایت حکیمی توانا و رهبری مقتدر، اما مظلوم، هدایت می‌شود را به تلاطم بیندازد.

تجربه حکمرانی سیاسی سیایتمدران نظام نشان می‌دهد که آنان با اتکال به خداوند متعال و هوشیاری سیاسی مردم و وحدت و انسجام همه‌ی لایه‌های اجتماعی و سیاسی، از این امتحان الهی سربلند بیرون می‌آیند.

بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبایی این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و جانشین برحق و شایسته ایشان، رهبری عزیز و به خاندان محترم رئیس جمهور و همراهان شهید ایشان و به ملت بزرگ ایران و دولت سیزدهم تسلیت عرض می‌کند. بی شک اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور، بیش از پیش عزم خود را در تحقق آرمان‌های رئیس جمهور فقید و شهید بکار خواهند برد.

بسیج اساتید دانشکده علامه‌طباطبایی دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

 

نظر شما