شناسهٔ خبر: 66761773 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در پی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش؛

پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان کشور

در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد ریاست جمهور و هیئت همراه و شهادت آیت‌الله رئیسی و یاران شهیدش در کوه‌های ورزقان؛ سازمان بسیج هنرمندان کشور پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد ریاست جمهور و هیئت همراه و شهادت آیت‌الله رئیسی و یاران شهیدش در کوه‌های ورزقان؛ سازمان بسیج هنرمندان کشور پیام تسلیت صادر کرد.


متن این پیام بدین شرح است:
 
یا ایت‌ها النفس المطمئنه، ارجعی الی ربک...
خبر پر از درد بود و اشک...
هشتمین رئیس جمهوری ملت شریف ایران، بازوی مخلص و ارادتمند رهبری معظم انقلاب اسلامی، خادم الرضا (ع)، سید ابراهیم رئیسی به همراه امام جمعه‌ی محبوب و دوست داشتنی تبریز و وزیر شجاع و انقلابی امور خارجه و دیگر فرزندان پاک ایران اسلامی به درجه‌ی رفیع شهادت نایل آمدند و قلب میلیون‌ها ایرانی در سوگ ایشان داغدار شد.


آنچه موجب تالم خاطر مردم شد، تلاش بی وقفه، بسیجی وار و مخلصانه‌ی این شهیدان در عرصه‌ی خدمت رسانی به اسلام عزیز و ملت شریف ایران بود که چونان هنرمندی دردمند زیباترین نقش را از عشق و ارادت به مردم و رهبری رقم زدند و شهادت، پاداش این هنرمندی بود.


سازمان بسیج هنرمندان کشور، شهادت این بزرگواران را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جامعه‌ی هنرمندان شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی صبر و اجر برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان و رحمت واسعه‌ی الهی برای شهیدان راه حق مسئلت می‌نماید.


بی هنران را بگو، گنج هنر زانِ ماست
گرچه ز مُلک هنر، باهنری می‌رود...


و العاقبه للمتقین
۳۱/اردیبهشت/۱۴۰۳
همزمان با میلاد امام علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء)

نظر شما