شناسهٔ خبر: 66760168 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیام تسلیت مدیر جامعه الزهرا (س) در پی «شهادت رئیس جمهور و همراهانش»

صاحب‌خبر -

شفقنا- مدیر جامعه الزهرا (س) در پیام تسلیتی، «شهادت رئیس جمهور و همراهانش» را تسلیت گفت.

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و همراهان عزیزشان ،جامعه ایرانی اسلامی و قلب محرومان و مظلومان را متاثر کرد. مردی سه سال پیش در سالروز ولادت امام رضا علیه السلام پرچم خدمت برافراشت، در سالروز ولادت آن امام همام آسمانی شد و مزد خدمات و زحمات شبانه روزی اش را با نوشیدن شربت شهادت از پروردگارش دریافت کرد و مدال «سیدشهیدان خدمت» را بر سینه آویخت. «سَلَمٌ عَلَيكُم بِمَا صَبَرتُم فَنِعمَ عُقبَى ٱلدَّارِ»

این مرد الهی، پرتلاش، خدمتگزار، انقلابی و ولایتمدار و یاران شهیدش ثابت کردند که می توان مسند قدرت را به عرصه خدمت تبدیل کرد و فارغ از هیاهوهای سیاسی و دعواهای جناحی تنها به فکر مردم بود و برای رضایت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف گام برداشت.

جامعه الزهرا علیهاالسلام این ضایعه تاسف بار را خدمت امام زمان عجل الله تعالی، رهبر معظم انقلاب، مردم ولایت مدار ایران اسلامی و خانواده محترم رییس جمهور به ویژه همسر مکرمه و فرزندان محترمشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای همه شهدای این حادثه تلخ طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر فراوان مسالت می نماید.

همه کشورهای عالم بدانند به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ خللی در کار نظام به وجود نخواهد آمد و با رفتن یک سرباز محترم و مغتنم، سربازان دیگری با جدیت و تلاش پرچم انقلاب را به دست خواهند گرفت و به فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی ره  با رفتن یك خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد كه خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند، و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.»

طلاب، اساتید و کارمندان جامعه الزهرا علیهاالسلام با داغی در دل، از امام رئوف سلامتی و طول عمر رهبر نازنین‌مان را طلب و برای ظهور حضرت حجت دعا می‌کنند.

الهي رِضاً بِقَضائِكَ و تَسْليماً لِامْرِكَ وَ لا مَعْبودَ سِواكَ يا غِياثَ الْمُستَغيثين»

اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ.»

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام»

نظر شما