شناسهٔ خبر: 66751853 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

شبکه خبر و تسنیم: مختصات حادثه سقوط هلیکوپتر رئیسی شناسایی شد

صاحب‌خبر - شناسایی نقطه احتمالی محل سانحه بالگرد رئیسی + فیلم

خبرنگار تسنیم از محل اتاق وضعیت ستاد بحران در محل مس سونگون گزارش داد که طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته بالگرد رئیس جمهور در روستای طیویل دچار سانحه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورزقان، خبرنگار تسنیم از محل اتاق وضعیت ستاد بحران در محل مس سونگون گزارش داد که طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته بالگرد رئیس جمهور در روستای طیویل دچار  سانحه شده است.

هم‌اکنون چند تیم عملیاتی از نیروهای مسلح، هلال احمر و مردمی در حال عزیمت  به این روستا هستند تا شاید ‌خبری از بالگرد رئیس جمهور به دست بیاورند.0 seconds of 12 seconds 

حضور میدان فرماندهان ارشد سپاه در منطقه

جمعی از فرماندهان ارشد سپاه و معاونین وزارت کشور با حضور در منطقه سانحه برای بالگرد رئیس جمهور در حال طراحی نقشه‌های جدید برای دستیابی سریع به محل دقیق سانحه ‌‌هستند.

اعزام تیم‌های امداد به محل اعلامی از سوی پهپاد ترکیه‌ای

بنا بر روایت ایسنا، خبرگزاری آناتولی ترکیه در خبری مدعی شد: «پهپاد آکینجی ترکیه یک نقطه حرارتی که احتمالا متعلق به محل سانحه بالگرد است را تشخیص داده و اطلاعات مربوطه را به طرف ایرانی ارسال کرده است».

در همین حال خبرنگار صدا و سیما نیز در ارتباط زنده با شبکه خبر، ضمن تایید این خبر گفت که تیم‌های امداد و نجات به محل مختصات ارسالی، اعزام شده‌اند و احتمالا تا حدود نیم ساعت دیگر [حدود ۴:۳۰ بامداد] به محل خواهند رسید.

نظر شما