شناسهٔ خبر: 66751603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بیت‌کوین یک ریزش شدید دیگر در پیش دارد؟ بیت‌کوین یک ریزش شدید دیگر در پیش دارد؟

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین توانسته جایگاه‌ خود را کمی بالاتر از سطح حمایت کلیدی 65 هزار دلار مستحکم کند و معامله‌‌‌گران کریپتو معتقدند این روند بسیار قوی است. برخی معامله‌گران حتی شایعات مربوط به سقوط شدید قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک را منتفی می‌دانند. به نوشته کوین تلگراف، یکی از

صاحب‌خبر -

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین توانسته جایگاه‌ خود را کمی بالاتر از سطح حمایت کلیدی 65 هزار دلار مستحکم کند و معامله‌‌‌گران کریپتو معتقدند این روند بسیار قوی است. برخی معامله‌گران حتی شایعات مربوط به سقوط شدید قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک را منتفی می‌دانند.

به نوشته کوین تلگراف، یکی از معامله‌گران با 49 هزار دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده: «بیت‌کوین با روندی قوی، قیمت خود را بالا نگه داشته است و فکر نمی‌کنم کاهش قیمت شدید در پیش باشد.»

از سوی دیگر،‌ یکی از معامله‌گران اعلام کرده کاهش قابل توجه قیمت بیت‌کوین پیش از این اتفاق افتاده و قیمت بیت‌کوین در 24 آوریل (5 اردیبهشت) از 66 هزار و 421 دلار،‌ در تاریخ 2 می (13 اردیبهشت) به 56 هزار و 792 دلار رسید که نشان‌دهنده کاهش 15 درصدی قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در آن بازه زمانی است.‌

با این حال، قیمت بیت‌کوین چهار روز بعد در تاریخ 6 می (17 اردیبهشت) به بالاتر از سطح حمایت 65 هزار و 146 دلار بازیابی شد؛ الگویی که برخی معامله‌گران آن را به عنوان یک الگوی مشترک در دوره‌های صعودی بازار می‌بینند.

برخی تحلیل‌گران بر این باورند که بررسی دقیق نمودار قیمت بیت‌کوین پیش از زمانی که از 70 هزار دلار عبور کند و دوباره به بالاترین حد خود نزدیک شود، فایده‌ای ندارد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه (30 اردیبهشت) از ۶۶ هزار و 715 دلار تا 67 هزار و 662 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 8 شب به وقت ایران، ۶۶ هزار و 746 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 90 دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 16/35 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، بیش از ۹ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و 64 دلار تا ۳ هزار و 135 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 8 شب به وقت ایران، ۳ هزار و 64 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 45 دلار بیشتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در 24 ساعت گذشته 7/92 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل حدود 4 درصد بیشتر شده است.

منبع: ecoiran-63892

نظر شما