شناسهٔ خبر: 66745582 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

“کارجویان و کارفرمایان متقاضی نیروی کار و شغل در «رویداد مردمی اشتغال» شرکت کنند”

صاحب‌خبر -

آزیتا همتیان گفت: برگزاری رویداد مردمی اشتغال در بستر سامانه جستجوی شغل انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از تمام کارجویان و کارفرمایان متقاضی نیروی کار خواست به طورمستقیم و بی‌واسطه برای تقاضای کار از مسئولان و کارشناسان ستادی و استانی در «رویداد مردمی اشتغال» شرکت کنند. 

آزیتا همتیان (رئیس دبیرخانه ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار) هم زمان با دومین دورسفررییس جمهور به استان مازندران در «رویداد مردمی اشتغال» این استان که با هدف تامین نیروی کار مورد نیاز بازار کار و کارفرمایان شرکت کرد. 

وی گفت: در رویداد مردمی اشتغال، ارتباط مستقیمی میان کارجویان، کارشناسان، مسئولان ستادی و استانی ایجاد می‌شود که با توجه به نیاز استان، می‌تواند فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال، رفع و کاهش بیکاری باشد. 

همتیان تصریح کرد: این رویداد اهداف مهمی از جمله برقراری ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی، راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، به کارگیری مستقیم جویندگان کار فاقد شغل را دنبال می‌کند. 

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برگزاری رویداد مردمی اشتغال در بستر سامانه جستجوی شغل انجام می‌شود. 

وی یادآورشد: این رویداد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و جوانان استان است که در صورت داشتن مهارت و ویژگی‌های شغلی خاص، می‌توانند در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول به کار شوند. 

برگزاری این رویداد با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما