شناسهٔ خبر: 66744875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

فشار روانی شدیدتری روی استقلال است

حمید درخشان کارشناس فوتبال در خصوص شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت : در حال حاضر فشار روانی شدیدتری روی استقلال است چرا که اگر لغزشی داشته باشد، پرسپولیس جای آنها را در صدر جدول خواهد گرفت و این مسائل روحی و روانی می‌تواند در ادامه، اثرات خود را داشته باشد.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان  کارشناس فوتبال در خصوص شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت : در حال حاضر فشار روانی شدیدتری روی استقلال است چرا که اگر لغزشی داشته باشد، پرسپولیس جای آنها را در صدر جدول خواهد گرفت و این مسائل روحی و روانی می‌تواند در ادامه، اثرات خود را داشته باشد.
وی با اشاره به شرایط سه‌ هفته پایانی لیگ و رقابت سخت استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی، گفت: هر دو تیم شرایط سختی دارند و هر بازی برای خود می‌تواند آبستن اتفاقات زیادی باشد. الان تمرکز روی عملکرد بازیکنان و تیم حرف اول را می‌زند و اگر هر تیمی تمرکز خود را از دست داده یا اشتباهی مرتکب شود، تاوان سختی خواهد داد.
وی ادامه داد: اگر به حریفان سه‌هفته پایانی سرخابی‌ها نگاه کنیم، می‌بینیم این هفته با تیم‌هایی بازی دارند که برای فرار از منطقه سقوط می‌جنگند و این موضوع کار را به مراتب سخت‌تر می‌کند. تنها تفاوت این است که پرسپولیس در خانه میزبان است و استقلال باید در مازندران به میدان برود و این یک امتیاز برای اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس و تیمش به حساب می‌آید.سرمربی اسبق پرسپولیس اضافه کرد: در این سه‌ هفته، نقش هواداران بسیار پررنگ‌تر است به خصوص هواداران پرسپولیس که باید تیم خودشان را در ۲ بازی خانگی همراهی کنند. در حال حاضر فشار روانی شدیدتری روی استقلال است چرا که اگر لغزشی داشته باشد، پرسپولیس جای آنها را در صدر جدول خواهد گرفت و این مسائل روحی و روانی می‌تواند در ادامه، اثرات خود را داشته باشد.
درخشان در مورد عملکرد سرخابی‌ها گفت: به نظر من شرایط پرسپولیس بهتر و بازی‌های زیباتری را از این تیم شاهد بودیم.

نظر شما