شناسهٔ خبر: 66731652 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

چهره جدید سیما خضرآبادی کنار همسر دومش

اقتصادنیوز : سیما خضرابادی بازیگر جوان تلویزیون با انتشار عکسی بسیار متفاوت و ساده ازدواج خودش را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،این روزها که خبر ازدواج سلبریتی ها تیتر اول رسانه ها شده است و عکس هایی از مراسم ازدواج سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی، شیدا خلیق و کیوان ساکت اف در فضای مجازی منتشر شده است، سیما خضرآبادی و ابراهیم کوخایی با انتشار عکسی ساده و زیبا خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند.  

سیما خضرآبادی و ابراهیم کوخانی دو بازیگر جوان و مشهور با انتشار تصویری مشترک در صفحه خود خبر از شروع یک زندگی جدید دادند و نوشتند:

ای در دل من میل و تمنا همه تو

واندر سر من مایهٔ سودا همه تو

هرچند بروی کار در مینگرم

امروز همه توئی و فردا همه تو

 ازدواج-سیما-خضر-ابادی (1)

سیما خضرآبادی برای اولین بار در فروردین 1396 وقتی 29 ساله بود خبر ازدواج خود را با سهیل تیرگپ رسانه ای کرد اما این ازدواج دوامی نداشت و به جدایی ختم شد، سیما خضرآبادی متولد 11 فروردین 1367 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است،پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد. خضر آبادی در آثاری چون ایستگاه آخر، کودک و فرشته، وضعیت سفید، من و زیبا، چک برگشتی،هفت سین و...بازی کرد.

 ابراهیم کوخانی متولد 25 شهریور 65 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او کلاسهای بازیگری را سال 1382 زیر نظر فرزاد مؤتمن و محمود رضا رحیمی گذراند و در آثاری چون آسمان همیشه ابری نیست، سودا، دادستان، راه و بی راه، زخم شب و...به ایفای نقش پرداخته است.

 

نظر شما