شناسهٔ خبر: 66731338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

آخرین اخبار و جزئیات از تگرگ درشت و سیل امروز در مشهد؛ آب از سقف خانه‌ها جاری شد/ ویدئو و تصاویر آخرین اخبار و جزئیات از تگرگ درشت و سیل امروز در مشهد؛ آب از سقف خانه‌ها جاری شد/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، بارش شدید باران سبب وقوع سیل و آب‌گرفتگی در نقاط مختلف شهر مشهد شد. امروز «شنبه» باران از ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه در مشهد آغاز شد و به مدت حدود نیم ساعت ادامه یافت؛ در قسمت‌های مختلف شهر مشهد، بارش تگرگ‌های شدید در این مدت گزارش شده است. عصر امروز «شنبه» ۲۵ میلیمتر در مشهد باران

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، بارش شدید باران سبب وقوع سیل و آب‌گرفتگی در نقاط مختلف شهر مشهد شد.

امروز «شنبه» باران از ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه در مشهد آغاز شد و به مدت حدود نیم ساعت ادامه یافت؛ در قسمت‌های مختلف شهر مشهد، بارش تگرگ‌های شدید در این مدت گزارش شده است.

عصر امروز «شنبه» ۲۵ میلیمتر در مشهد باران بارید؛ به گزارش مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، بیشترین میزان بارش درشهر مشهد مربوط به خیابان هدایت با ۲۵ میلیمتر بود و پس از آن، به ترتیب قاسم آباد و شهرک امام مشهد با ۲۴ میلیمتر و ۲۳ و هشت دهم میلیمتر باران بیشترین میزان باران را به خود اختصاص دادند.

سیل در مشهد

سیل در مشهد

خطر سیل در مشهد فردا هم وجود دارد

هم اکنون باران در مشهد قطع شده است اما احتمال بارش مجدد باران وجود دارد.

سازمان هواشناسی هشدار داد در هشداری اعلام کرد خطر «سیل» در مشهد فردا هم برقرار است.

گزارش سازمان هواشناسی کشور درباره «مخاطرات باران شدید و سیل»، از ادامه تهدید استان خراسان رضوی در روز یکشنبه حکایت دارد.

براساس هشدار هواشناسی، فردا در استان خراسان رضوی، مخاطره «باران، آبگرفتی نسبتاً شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها» وجود دارد.

 

منبع: sharghdaily-931118

نظر شما