شناسهٔ خبر: 66729115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بارش شدید تگرگ و باران در حرم امام رضا(ع)؛ سیل در مشهد خودروها را با خود بُرد/ ویدئو و تصاویر بارش شدید تگرگ و باران در حرم امام رضا(ع)؛ سیل در مشهد خودروها را با خود بُرد/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، بارش شدید باران و تگرگ، امروز «شنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» بار دیگر منجر به وقوع آبگرفتگی گسترده و سیل در مشهد شده است. بارش باران و تگرگ ظهر شنبه تمام مناطق مشهد را فراگرفت. شدت بارش باران در مشهد به اوج خود رسیده است؛ از مردم درخواست شده است که در خانه‌ها بمانند. دانلود فیلم

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، بارش شدید باران و تگرگ، امروز «شنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» بار دیگر منجر به وقوع آبگرفتگی گسترده و سیل در مشهد شده است.

بارش باران و تگرگ ظهر شنبه تمام مناطق مشهد را فراگرفت.

شدت بارش باران در مشهد به اوج خود رسیده است؛ از مردم درخواست شده است که در خانه‌ها بمانند.

 

افزایش تعداد جان‌باختگان سیل در مشهد و خراسان رضوی

با پیدا شدن پیکر ۲ نفر دیگر از قربانیان سیل چند روز اخیر در فریمان، آمار قربانیان این حادثه در خراسان به ۱۰ نفر افزایش یافت.

بر اساس گفته سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تا دیروز «جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه»، پیکر هشت نفر از جانباختگان سیل اخیر پیدا شده بود که از این تعداد پنج نفر مربوط به مشهد، یک نفر مربوط به روستای سرغایه بخش مرکزی مشهد و ۲ نفر نیز از روستا‌های فریمان بودند.

امیر ذاکری حسن‌آباد، معاون سیاسی فرماندار فریمان هم امروز گفت: پیکر دو مفقود دیگرِ سیلاب چهارشنبه شب در روستای «المجق» این شهرستان پیدا شد.

بر این اساس تعداد کل جان‌باختگان حادثه سیل در خراسان رضوی به ۱۰ نفر رسیده است.

جانباختگان سیل در فریمان ۲ پسر چهار و نیم ساله و ۱۳ ساله، یک دختر ۲ ساله و زن ۵۲ ساله هستند.

سیل در مشهد

منبع: sharghdaily-931094

نظر شما