شناسهٔ خبر: 66718067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

اهدای جهیزیه به 16زوج تحت حمایت بهزیستی استان کرمان

با پیگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان وهمراهی ارزنده خیرین 16زوج تحت حمایت بهزیستی استان کرمان با دریافت اقلام ضروری ، زندگی مشترک خود را آغاز کردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان  علی اکبر دستجردی معاون مشارکتهای اداره کل بهزیستی استان کرمان با اعلام این خبر افزود : حضور پر رنگ خیرین در بحث حمایت از زوجین جوان فرصت بسیار ارزشمندی را در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار داده است چرا که تامین نیاز های اولیه در ابتدای زندگی از مهمترین موانع شروع زندگی مشترک برای اغلب مددجویان می باشد.

 وی افزود : همکاری ارزنده خیرین در تامین جهیزیه واقلام ضروری زندگی اخیرا شتاب قابل قبولی را به خود گرفته که در این بین طی چند روز اخیر تعداد 16 زوج از مددجویان تحت حمایت  واجد شرایط در استان کرمان با مشارکت خود وجمعی از خیرین با تامین مبلغ 360.000.000 تومان  در کنار همکاری موسسه خیریه مهر مهدوی وبنیاد سادات با تامین مبلغ 640.000.000 تومان  ومجموعا مبلغ 1.000.000.000 تومان تعداد 16 سری جهیزیه تهیه وطی مراسمی به این زوجین اهدا گردید .

وی در پایان توضیحات خود ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاریها در آینده ای نزدیک شاهد تامین وتهیه اقلام ضروری زندگی برای تعدا د بیشتری از مددجویان پشت نوبت باشیم .

نظر شما