شناسهٔ خبر: 66713322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفت و گو با دانشجو

باقرزاده: شیر خشک در قانون جوانی جمعیت مورد توجه قرار گرفته است / تاخیر در تامین ارز منجر به کمبود و افزایش قیمت می‌شود + فیلم

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهمترین عامل نوسانات بازار شیر خشک، عدم تامین ارز به موقع توسط بانک مرکزی است و عدم هماهنگی بین سازمان برنامه و بانک مرکزی در تامین ارز به موقع، فشار را بر شرکت‌های تولیدی و در نهایت مردم افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

علی اصغر باقرزاده، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : در هفته‌های گذشته شاهد نوسانات ملموسی در بازار شیر خشک بودیم که باعث نارضایتی مردم شده است.

وی افزود : مجلس و کمیسیون بهداشت به عنوان بعد نظارتی، در حال بررسی این موضوع هستند و شیر خشک به عنوان یکی از ملزومات اولیه در قانون جوانی جمعیت مورد توجه قرار گرفته است.

باقرزاده اظهارداشت : مهمترین عامل نوسانات بازار شیر خشک، عدم تامین ارز به موقع توسط بانک مرکزی است و عدم هماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی در تامین ارز به موقع، فشار را بر شرکت‌های تولیدی و در نهایت مردم افزایش می‌دهد.

وی افزود : باید تلاش شود تا ارز به صورت منظم و مداوم به شرکت‌های تولیدی شیر خشک داده شود.

 نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : امیدواریم در مجلس دوازدهم با تمام سعی، نظارت در این قسمت با توجه به قانونی که داریم انجام شود و مشکل نوسانات بازار شیرخشک حل شود.

<div id="video-display-embed-code_2277711" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1146711/2277711?width=600&height=300"></script></div>

نظر شما