شناسهٔ خبر: 66711611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پرخاشگری کار دست سرمربی یوونتوس داد / آلگری برکنار شد

اقتصادنیوز: یوونتوس به دلیل رفتار پرخاشگرانه در جریان فینال جام حذفی، سرمربی تیمش را برکنار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تیم فوتبال یوونتوس در شرایطی چهارشنبه شب با برتری مقابل آتلانتا، قهرمان جام حذفی ایتالیا شد که ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی این تیم شب پرحاشیه‌ای را پشت سرگذاشت و پس از اعتراض‌های غیرمتعارف به داور مسابقه که همراه با بیرون آوردن کت و کروات و پرخاش بود، با دریافت کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد.

خبر مرتبط
خداحافظی رسمی هافبک تهاجمی تیم ملی ایران از دنیای فوتبال

اقتصادنیوز: هافبک تهاجمی و وینگر سال‌های نه چندان دور تیم‌های ولفسبورگ، فولام، ناتینگهام فارست و… که برای دوره طولانی در تیم ملی ایران بازی کرد، رسما از فوتبال خداحافظی کرد.

مردود اعلام شدن گل دوم یوونتوس در نیمه دوم پس از بازبینی توسط VAR سبب شد تا آلگری، اعتراض شدیدی به داور داشته باشد و به مسئولان برگزاری مسابقه فحاشی کند.

۴۸ ساعت پس از این اتفاقات، باشگاه یوونتوس در اقدامی عجیب اعلام کرد که آلگری را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کرده است.

آلگری برکنار شد/ حاشیه‌های فینال جام حذفی کار دست سرمربی یوونتوس داد

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که اخراج آلگری به دنبال رفتارهای خاص او در جریان فینال کوپا ایتالیا است که باشگاه آن را با ارزش‌های یوونتوس و رفتاری که نمایندگان آن باید داشته باشند، ناسازگار می‌داند.

دومین دوره حضور آلگری در یووه از سال ۲۰۲۱ آغاز شد و او پس از سه فصل پس از قهرمانی در جام حذفی، از این تیم اخراج شد.

آلگری از سال 2014 تا 2019 هدایت یوونتوس را برعهده داشت و در هر 5 قهرمانی سری‌آ، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را کسب کرد و دو بار یووه را به به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

او در پایان فصل 19-2018 با توافق دوجانبه ترک کرد- و به مدت دو سال دیگر کار نکرد، تا اینکه در آغاز فصل 2021-2022 دوباره به عنوان سرمربی یوونتوس منصوب شد.

با این حال، او در دومین حضورش نتوانست انتظارات را برآورده کند و قهرمانی چهارشنبه‌شب در جام حذفی تنها جام او در سه فصل حضورش در یووه بود.

یوونتوس در سری‌آ هم در فصل جاری رده چهارم قرار دارد فصلی که با قهرمانی زودهنگام اینتر در حال پایان است.

نظر شما