شناسهٔ خبر: 66711561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

فصل دوم و سوم سریال Shogun در دست ساخت است فصل دوم و سوم سریال Shogun در دست ساخت است

سریال Shogun یکی از تحسین شده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۴ تاکنون بوده است و مدتی پیش شایعاتی مبنی‌بر احتمال ساخت فصل دوم این سریال شنیده شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال شوگون برای فصل‌های بیشتر باز خواهد گشت. هالیوودریپورتر گزارش داد که شبکه FX و سرویس استریم هولو به

صاحب‌خبر -

سریال Shogun یکی از تحسین شده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۴ تاکنون بوده است و مدتی پیش شایعاتی مبنی‌بر احتمال ساخت فصل دوم این سریال شنیده شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال شوگون برای فصل‌های بیشتر باز خواهد گشت. هالیوودریپورتر گزارش داد که شبکه FX و سرویس استریم هولو به ساخت دو فصل دیگر از سریال Shogun چراغ سبز نشان داده‌اند و بدین ترتیب فصل دوم و فصل سوم این سریال در دست ساخت است.

سریال شوگون براساس رمانی به همین نام اثر جیمز کلیول ساخته می‌شود و شبکه FX در حال همکاری با خانواده و مالک دارایی این نویسنده است تا داستان‌های بیشتری برای ساخت دو فصل آینده سریال در اختیار آن‌ها قرار دهند. ساخت فصل دوم و سوم سریال Shogun هم‌اکنون آغاز شده و اتاق نویسندگان آن شکل گرفته است. استین مارکس و ریچل کاندو وظیفه ساخت فصل اول سریال شوگون را بر عهده داشتند که برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته‌اند.

آنا ساوای در نقش بانو تودا ماریکو در سریال shogun

اتفاقات سریال Shogun در ژاپن سال ۱۶۰۰ جریان دارد که ارباب یوشی توراناگا باید برای بقا با شورای نواب که علیه او متحد شده‌اند مبارزه کند. زمانی‌که کشتی مرموز اروپایی و کشتی‌ران انگلیسی جان بلک‌تورن با رازی پهان در نزدیکی دهکده پدیدار می‌شود، ممکن است موازنه قدرت برای توراناگا تغییر کند. سرنوشت توراناگا و بلک‌تورن به مترجم آن‌ها و یک زن مسیحی مرموز گره می‌خورد.

کوسمو جارویس، هیرویوکی سانادا، آنا ساوایی، تادانابو آسانو، فومی نیکاایدو، توکوما نیشیوکا، تاکه‌هیرو هیرا، اکو، شینوسوکه آبه، یاسوناری تاکشیما، هیروتو کانای، توشی تودا، هیرو کاناگاوا، نستر کاربونل و یوکا کوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Shogun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین‌حال تنها بازگشت هیرویوکی سانادا در فصل دوم سریال شوگون مشخص و اعلام شده و اطلاعاتی از بازگشت دیگر بازیگران اعلام نشده است.

منبع: zoomg-368559

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

نمایش دوران فئودال ژاپن در اولین تریلر سریال Shogun | اعلام ماه پخش

ادامه مطلب

تاریخ شروع پخش سریال Shogun با انتشار پوستر جدید مشخص شد

ادامه مطلب

فصل دوم سریال Shogun در راه است؟

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما