شناسهٔ خبر: 66711132 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

جزییات فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد

تحریریه جهان صنعت نیوز

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها، اعلام کرد که در هفته پیش رو، سامانه فروش خودروهای برقی آغاز به کار می کند و عرضه جدیدترین خودروهای برقی جهان در آن شروع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، تقدسی بیان کرد: از این پس فروش خودروهای برقی در سامانه EVAUTO.IR انجام می شود. وی اعلام کرد: «برای عرضه خودروهای برقی سامانه ای مجزا در نظر گرفته ایم. مشتریان جدید می توانند به راحتی نسبت به خرید خودروهای وارداتی برقی اقدام کنند. همچنین قوانین ثبت نام بسیار آسان تر از سایر محصولات است. صرفاً افراد می توانند با داشتن حساب وکالتی در هفته پیش رو، نسبت به خرید خودروهای صفر کیلومتر وارداتی برقی اقدام کنند».

مدیر سامانه وارداتی ها در ادامه بیان کرد: «در حال حاضر متقاضیان خرید خودروهای برقی خارجی می توانند در هفته جدید فرایند ثبت نام را با سهولت بیشتر انجام دهند. همچنین برای متقاضیان خودروهای برقی معافیت ها و بخشودگی های زیادی در نظر گرفته شده است تا در دوره استفاده از خودروی برقی، هزینه سربار به مراتب کمتری را داشته باشند. از سویی خدمات و پشتیبانی خودروهای برقی به مراتب قوی تر از سایر خودروهای سوخت فسیلی تنظیم شده و سطح جدیدی از گارانتی و ضمانت خدمات به مشتریان سامانه خودروهای برقی اعطا می گردد».

مهدی تقدسی گفت: «خودروهای برقی که در سامانه عرضه می شوند، جدیدترین محصولات خودروسازان مطرح جهان خواهند بود. با توجه به افزایش سقف ارزی برای خودروهای وارداتی برقی، شاهد هستیم که در سامانه این دسته از خودروها، محصولات با کیفیت و معتبری به فروش خواهند رسید. در حال حاضر با توجه به مذاکرات شرکت های واردکننده با طرف های خارجی و محموله های سفارش گذاری شده، در سامانه خودروهای برقی محصولات جدید و فناورانه نشان های آئودی، فولکس واگن، هوندا، تویوتا، ام جی، بی وای دی، نتا، اشکودا و… عرضه خواهد شد».

مدیر سامانه وارداتی ها در پایان گفت: «در بازار امروز جهانی، خودروهای برقی قیمت بالاتری نسبت به نسخه های سوخت فسیلی دارند. اما با توجه به سیاست های دولت، تعرفه ورودی خودروهای برقی به ایران بسیار کمتر از خودروهای سوخت فسیلی است. برای همین در روزهای آتی، جدیدترین خودروهای برقی جهان با نشان های تجاری معتبر با قیمتی به مراتب منطقی تر از خودروهای سوخت فسیلی عرضه خواهند شد».

آخرین خودرو

نظر شما