شناسهٔ خبر: 66709500 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پیروزفر : نقش مولانا شانس بزرگی برایم بود / حسینی : شمس مرا با خودش برد

صاحب‌خبر -

پارسا پیروزفر، بازیگر نقش مولانا در فیلم «مست عشق»، ایفای این نقش را شانس بسیار بزرگی در زندگی‌اش دانسته و گفته که به بازی در آن افتخار می‌کند. شهاب حسینی هم گفته که نقش شمس تبریزی او را به عنوان بازیگر در اختیار خودش گرفته و پرورانده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، اکران مردمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، سه‌شنبه 25 اردیبهشت در هتل اسپیناس برگزار شد. پارسا پیروزفر در جمع عوامل فیلم حضور پیدا کرد اما شهاب حسینی به خاطر آسیب‌دیدگی پا، به صورت آنلاین در این مراسم بود.

شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در اکران مردمی فیلم «مست عشق» برای نخستین بار درباره بازی در این فیلم اظهر نظر کردند. پارسا پیروزفر در نقش «مولانا» در نمایی از فیلم «مست عشق»

پارسا پیروزفر حضور در این پروژه را شانس بزرگی برای خودش دانست و گفت: «برای من شانس خیلی بزرگی بود که بتوانم بخش خیلی کوچکی از زندگی مولانا را بازی کنم. طبیعی است که حضور در نقش به این بزرگی اتفاقی است که اگر یک درصد کوچکی از آن را توانسته باشم ایفا کنم به خودم افتخار می‌کنم.»

پیروزفر در ادامه صحبت‌هایش توضیح داد: «دوره‌ای که باید برای این نقش تحقیق می‌کردم، برایم بسیار آموزنده بود. امیدوارم برای شما هم نکات خوبی داشته باشد.»

شهاب حسینی هم که به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در این مراسم حاضر شود، با ارسال یک فایل صوتی درباره حضورش در «مست عشق» گفت. او با بیان این نکته که هنوز فیلم را ندیده توضیح داد این اولین بار بوده که می‌خواسته فیلم را ببیند و برای تماشای آن مشتاق بوده اما متاسفانه به خاطر آسیبی که پپایش دیده امکان حضور نداشته است.

شهاب حسینی در نقش «شمس تبریزی» در نمایی از فیلم «مست عشق»

حسینی درباره ایفای نقش شمس تبریزی هم گفت:  «شمس تبریزی از آن دست نقش‌هایی بود که بازیگر را در اختیار خودش می‌گرفت و می‌پروراند. امیدوارم اثری که تولید شده در شأن نام این دو بزرگوار باشد.»

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی از روز 5 اردیبهشت اکران شده و درحال حاضر بیشترین فروش را در سینماهای ایران دارد.

نظر شما