شناسهٔ خبر: 66708682 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

خرید شاسی بلند صفر با قیمت معادل دنا و تارا ! + مشخصات کامل

قیمت دنا و تارا هم اکنون در بازار آزاد تا حدود ۱.۲ میلیارد تومان هم رسیده است. اما جایگزین جذابی برای این خودروهای داخلی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

 

حال محصولی جدید توسط کرمان موتور عرضه شده که از پلتفرم مشترک با S5 بهره می‌برد و در حقیقت جایگزین این خودرو است.

 

کی ام سی X5 از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۷۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن.متر بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دو کلاچه تر به محور جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است. شتاب صفر تا صد کی ام سی x5 هم زیر ۱۰ ثانیه است.

با توجه به این موارد می‌توان گفت با یک کراس اوور مناسب برای خانواده و به خصوص برای مصارف شهری طرف هستیم. در عین حال این خودرو کند هم نیست و شتاب قابل قبولی ارائه می‌دهد.

کی ام سی X5 نسبت به جک S5 امکانات رفاهی بیشتری دارد. از جمله امکانات بیشتر این خودرو می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، ۱۰ اسپیکر به همراه یک ساب ووفر، سقف پانوراما با قابلیت باز شدن، پاورویندوز، مانیتور لمسی بزرگ ۱۲.۳ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو و نورپردازی داخل اسپیکرها اشاره کرد.

 

 

آپشن های دیگری نظیر استارت دکمه‌ای، ۴ ایربگ، صندلی راننده برقی با گرمکن و مموری، پشت آمپر دیجیتالی،‌ سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باران، سنسور پارک و دوربین دید عقب و کول باکس هم در این خودرو قرار دارد.

 

در آخرین شرایط فروش کرمان موتور قیمت ۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان برای کی ام سی X5‌ اعلام شد.

قیمت کی ام سی x5 در بازار - اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دنا و تارا هم اکنون در بازار آزاد تا حدود ۱.۲ میلیارد تومان هم رسیده است. اما جایگزین جذابی برای این خودروهای داخلی وجود دارد.

قیمت کی ام سی X5‌ در بازار آزاد در اردیبهشت ۱۴۰۳ حدود ۱.۷ الی ۱.۸ میلیارد تومان است.

 

نظر شما