شناسهٔ خبر: 66705880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

تهران آماده میزبانی از جشن بزرگ امام رضایی ها شد

شهردار منطقه ۶ تهران از آمادگی کامل این منطقه برای برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ ها در حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر(عج) خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سید مرتضی روحانی گفت: یکی از افتخارات مدیریت شهری برگزاری جشن‌های بزرگ خیابانی است که تعاملات اجتماعی شهروندان را در یک ساحت اجتماعی شاد ارتقا بخشید.
 
وی ادامه داد: امسال افتخار میزبانی از جشن بزرگ امام رضایی ها نصیب منطقه ۶ شده که با تلاش شبانه روزی همکارانم اقدامات برای برگزاری باشکوه مراسم بعمل آمده است، هماهنگی لازم با مدارس، مساجد و اماکن عمومی برای بهره برداری از امکانات رفاهی آنها در طول مسیر برگزاری جشن نیز انجام شده است.
 
شهردار منطقه ۶ اضافه کرد: جانمایی و هماهنگی لازم برای استقرار مواکب، پردیس ها و استیج های مناطق، ادارات و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به عمل آمده است و همچنین مکان‌های لازم برای جانمایی مواکب مردمی و گروه‌های جهادی نیز تعیین شده است.

روحانی افزود: در چند روز اخیر با تلاش همکارانم آذین‌بندی، چراغانی، نورپردازی، اکران المان‌های مناسبتی، نصب بیرق‌های مزین و متبرک به نام امام رضا (ع) در تمام مسیر برگزاری مراسم نصب شده است و ساختمان‌های شاخص، با بیش از ١۵ هزار متر ریسه رنگی و مناسبتی آذین‌بندی شده است.
 
شهردار قلب تهران تأکید کرد: تمهیدات ویژه ترافیکی جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در تردد شهروندان و معرفی مسیرهای جایگزین با هماهنگی پلیس راهور به عمل آمده است و همچنین اورژانس و آتش نشانی نیز برای تامین ایمنی شهروندان در طول مسیر مستقر خواهد بود.
 
وی گفت: همه عوامل و نیروهای انسانی خدمات شهری یک روز قبل از برگزاری مراسم در میدان خدمت رسانی حاضر خواهند بود و بلافاصله پس از اتمام مراسم نیز؛ مجدد عملیات پاکسازی و رفت و روب، معابر انجام خواهند داد.
 
جشن بزرگ امام رضایی ها امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از حد میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما