شناسهٔ خبر: 66700187 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

بازار خبر می دهد؛

کانتیننتال جدید با قدرت ۷۷۱ اسب بخار در راه بازار| بنتلی آماده رونمایی از محصول جدید می شود

بنتلی فیس لیفت کانتیننتال جدید را با یک پیشرانه هشت سیلندر وی شکل هیبریدی و قدرت۷۷۱ اسب بخار بزودی راهی بازار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی بنتلی به تازگی تولید محصول پر فروش خود یعنی کانتیننتال جی تی با موتور هشت سیلندر وی شکل را متوقف کرده است. اما یک هفته پس از توقف تولید این محصول، بنتلی پیش نمایشی از خودرو لوکس جدید خود ارائه کرد. به نظر می رسد که این محصول فیس لیفت کانتیننتال باشد، این خودروساز بریتانیایی تاکنون جزئیات فنی کانتیننتال جدید را اعلام نکرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که کانتیننتال جدید به یک پیشرانه هشت سیلندر وی شکل هیبریدی مجهز است که می تواند ۷۷۱ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت تولیدی معادل موتور ۱۲ سیلندر دبلیو شکل بنتلی باتر است. بنابراین تکنولوژی هیبریدی باردیگر موتور هشت سیلندر محبوب بنتلی را نجات داد.

ظاهرا بنتلی از یک باتری آب خنک برای کانتیننتال استفاده خواهد کرد که می تواند ۸۰ کیلومتر پیمایش با حالت الکتریکی داشته باشد. این خودرو را می توان فعلا قوی ترین محصول بنتلی معرفی کرد، این خودروساز انگلیسی از سیستم چهارچرخ فرمان پذیر، چهار چرخ محرک، دیفرانسیل با لغزش محدود و موتور الکتریکی ۴۸ ولتی برای کانتیننتال استفاده خواهد کرد. کانتیننتال جدید در روز گرامی داشت فعالیت ۱۰۵ سالگی بنتلی معرفی و رونمایی رسمی خواهد شد.

کانتیننتال جدید می تواند ظرف مدت ۳.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر درساعت برسد. شاهکار مهندسی انگلیسی برای این خودرو ۲ تن و ۱۶۷ کیلوگرمی زمانی مشخص می شود که می تواند با سرعت ۳۳۴ کیلومتر پیمایش داشته باشد. تولید این نوع خودروها رقبای چینی خودروسازان اروپایی را در بازارهای جهانی به چالش جدی می کشد.

نظر شما