شناسهٔ خبر: 66695983 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

این خیابان ها در تهران جمعه مسدود می شود

تحریریه جهان صنعت نیوز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعلام تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راهور تهران بزرگ بمناسبت برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در محدوده میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفتم تیر و از استقرار تیم های پلیس راهور در معابر اعلامی خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور اظهار داشت : همزمان با دهه کرامت و به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت حضرت امام رضا(ع) ، روز جمعه مورخه ۲۸-۰۲-۱۴۰۳ ، مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) از ابتدای میدان ولیعصر (عج) تا ابتدای میدان هفتم تیر برگزار می گردد که بر همین اساس پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خود رابه منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه اجرا می کند .

وی ضمن اشاره به زمان و مکان اجرای این مراسم گفت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۲۸-۰۲-۱۴۰۳ در محل های استقراری خود در محدوده خیابان کریم خان حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر و معابر پیرامونی و منتهی به آن حضور خواهند یافت .

وی در خصوص محدویت های تردد این مراسم گفت : محدوده اول : از شمال میدان هفت تیر و خیابان مطهری . از جنوب خیابان طالقانی ( از شرق خیابان مفتح و از غرب خیابان فلسطین )

و محدوده دوم : از شمال خیابان مطهری ( از جنوب خیابان انقلاب ، از شرق خیابان شریعتی ، از غرب خیابان حجاب است .

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص محل توقف اتوبوس ها در این مراسم افزود :

این محل ها ، ۱ – خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب ۲- خیابان طالقانی از تقاطع خیابان ولیعصر (عج) به سمت شرق ۳- خیابان حافظ از خیابان کریم خان به سمت جنوب ، ۴- خیابان قائم مقام فراهانی ، ۵- خیابان میرزای شیرازی ، ۶- خیابان قرنی می باشند .

وی همچنین از رانندگان خواست قبل از اجرای این مراسم در محدوده های خیابان کریم خان از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) و میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز از تقاطع خیابان فلسطین به سمت شرق پارک و توقف نداشته باشند .

منبع: اکوایران

نظر شما