شناسهٔ خبر: 66693583 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برگزاری پنجمین دوره «میدان‌دار» بسیج دانشجویی

دوره آموزشی-تشکیلاتی میدان دار با هدف برنامه ریزی و طراحی عملیات کنشگری ملی از طریق دانشگاه‌های کشور توسط بسیج دانشجویی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین دوره آموزشی-تشکیلاتی میدان دار با هدف برنامه ریزی و طراحی عملیات کنشگری ملی از طریق دانشگاه‌های کشور توسط بسیج دانشجویی برگزار شد.

 

این دوره دو روزه در محل اردوگاه آبعلی واقع در استان تهران برگزار شده و در روزهای پنجشنبه(۲۷ اردیبهشت‌ماه) و جمعه(۲۸ اردیبهشت‌ماه) جمعی از دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی از سراسر کشور با حضور در این دوره ضمن ارائه برنامه‌‌های اجرا شده و ایده‌های عملی در طول سالی که گذشت، از جمله در مسائلی مانند فلسطین و جنگ در غزه، انتخابات مجلس شورای اسلامی و... به تکمیل کالک‌های عملیاتی خود پرداختند.

 

برگزاری پنجمین دوره «میدان‌دار» بسیج دانشجویی

 

فعالین دانشجویی همچنین برای سال پیش رو و برنامه‌هایی که در فضای دانشگاهی خودشان قرار است عملیاتی کنند، با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند. انتقال تجربه و بیان ایده‌های گوناگون از جمله موارد مطرح شده و نقاط قوت این دوره است.

دانشجویان همچنین به آسیب‌شناسی مسیر تشکیلاتی طی شده در یک سال اخیر پرداختند.

 

در نخستین روز این دوره نیز دانشجویان میزبان سید محمد هادی سبحانیان، معاون‌وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بودند.

 

 

نظر شما