شناسهٔ خبر: 66693288 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

آدم‌ربایی مسلحانه در کرمان/پای طوایف به این پرونده باز شد

اقتصادنیوز: سرپرست انتظامی کهنوج از رهایی جوان ۲۰ ساله با دستگیری ۲ نفر از آدم‌ربایان پس از گذشت ۱۲ روز در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ حیدر احمدیوسفی روز پنجشنبه گفت: در پی گزارش یک فقره گروگانگیری مسلحانه در پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از نقاط شهری کهنوج و در بررسی میدانی محل وقوع مشخص شد در ساعات پایانی شب چهار نفر ناشناس به صورت مسلحانه اقدام به ربودن یک جوان ۲۰ ساله کرده و با یک خودروی پژو از محل متواری شده‌اند.

خبر مرتبط
آدم ربایی میلیون دلاری در پایتخت

اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰میلیون‌دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده‌شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی هویت گروگانگیران موفق شدند ۲ نفر از آنها را در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر و با رایزنی با سران طوایف زمینه آزادی این جوان را پس از گذشت ۱۲ روز فراهم کنند.

سرپرست انتظامی کهنوج با اشاره به اینکه این جوان تحویل خانواده اش شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی برای روشن شدن دلیل این عمل مجرمانه و همچنین دستگیری دیگر عاملان این گروگان گیری در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

نظر شما