شناسهٔ خبر: 66690905 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رییسی: صنعت چوب و کاغذ از ۴۰۰۰ تن به ۴۵ هزار تن رسیده است/هدف‌گذاری توسعه صنعت در مازندران

اقتصادنیوز : سید ابراهیم رئیسی در مراسم جشن احیای ۳۹۵ واحدی راکد تولیدی گفت: بسیار خرسندم که در واحد تولیدی حضور یافتم‌که به دست توانای کارگران و با تدبیر مدیران تولیدش به ده برابر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در ادامه برنامه خود در سفر به استان مازندران در مراسم جشن احیای  ۳۹۵ واحدی راکد تولیدی گفت: بسیار خرسندم  که در واحد تولیدی حضور یافتم‌که به دست توانای کارگران و با تدبیر مدیران تولیدش به ده برابر رسیده است. 

خبر مرتبط
رییسی وارد مازندران شد

اقتصادنیوز: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی،‌ رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) برای انجام سومین سفر استانی سال ۱۴۰۳ همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت وارد مازندران شد.

وی افزود: در گذشته صنعت چوب وکاغذ و نساجی به دلایل خاصی که اینجا محل بیانش نیست روز به روز رو به افول بود و تا مرز تعطیلی رفت‌. روزی که به این کارخانه آمدم کارگران دلسوز گلایه‌های زیادی از افزایش واردات بی رویه‌ و بی توجهی به این واحدها داشتند اما امروز این کارخانه تولیدش به ۱۰ برابر رسیده است‌.

 رئیسی ادامه داد: این کارخانه با ۵۰۰ کارگر فعالیت دارد و برای رسیدن به مرز ۱۰۰۰ کارگر هدف گذاری کرده است. رونق تولید و استقلال کشور و خودکفایی در کاغذ جای شکرگذاری دارد. کارگران و مدیران محترم شما افسران و سربازان در میدان هستید که دشمن را ناامید می کند امروز شما در سنگر تولید قرار دارید، تولید شما به کشور استقلال اقتصادی و مقاومتی می بخشد.

وی افزود: به فرموده رهبری ما به اقتصادی نیازمندیم تا با تکانه‌ها تکان نخورد. باید تولیدی داشت که به دست توانای جوانان‌ خودمان رقم بخورد و این در مازندران اتفاق افتاده است. صنعت چوب و کاغذ از ۴۰۰۰ تن به ۴۵ هزار تن رسیده است.

رئیسی همچنین گفت: امروز احیای ۳۹۵ واحد تولیدی در مازندران را جشن می گیریم و باید اولا از خداوند متعال و ثانیا از تک تک شما کارگران عزیز تقدیر و تشکر کنم. تولید را محور اقتصاد کشور می‌دانیم همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند تولید اساس کشور است شما هم در همین جهت گام برمی‌دارید.

رئیس جمهور افزود: در سال‌های گذشته برادران و پدران شما در سنگر دفاع از وطن ایستادگی کردند و شهدای عالیقدری که از مازندران داشتیم اما امروز شما از سنگر تولید دشمن را ناامید می کنید و تولید را افزایش می‌دهید و کیفیت می بخشید و نیاز کشور را برطرف می کنید و جلوی واردات بی رویه را می گیرید که اینها نشانه های خوب و ارزشمندی است.

وی در ادامه گفت: باید به بخش‌های مردمی، خصوصی، تعاونی میدان داد تا هرچه می‌توانند در رابطه با جهش تولید ایفای نقش کنند.  این آمادگی وجود دارد در مازندران و استان های شمالی با توجه به زمینه ها و ظرفیت های خوبی که وجود دارد بخش خصوصی فعال‌تر شود و دولت از آنها حمایت خواهد کرد.

 

نظر شما