شناسهٔ خبر: 66687611 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

عالم اهل سنت هرمزگان:

اهل بیت رسول الله همیشه محور وحدت و مودت امت اسلامی بودند

عالم اهل سنت استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تقویت وحدت در میان مسلمانان، گفت: اهل بیت رسول الله همواره محور وحدت و مودت امت اسلامی بوده و هستند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، شیخ مسعود راهبر اظهار داشت: محبت اهل‌بیت در قلوب امت اسلامی و در تاروپود و اعماق وجود اهل‌سنت قرار دارد و امام رضا (ع) که بارگاه آن در کشور عزیزمان است باعث اتحاد بیش‌ازپیش مسلمانان است.
 
 راهبر بیان کرد: به طور یقین اهل‌بیت رسول جزو لاینفک دین مبین اسلام است و کسی نمی‌تواند خودش را مسلمان بداند درحالی‌که محبت اهل‌بیت پیامبر (ص) را نداشته باشد.
 
 وی بیان کرد: امت اسلامی امروز بیش‌ازپیش نیازمند اتحاد، انسجام، اخوت، برادری و همبستگی است و برای به زانو در آوردن مستکبرین باید شیعه و سنی با موج همدلی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
 
 عالم اهل‌سنت جنوب کشور بیان کرد: حول محور اهل‌بیت امت اسلامی ید واحده در مقابل استکبار و ظالمان جهان می‌تواند باشند و آن چیزی که امروز بیش‌ازپیش نیازمند آن هستیم اتحاد و انسجام امت واحده اسلامی است و این امکان‌پذیر نیست جز اینکه ما اعتقادات یکدیگر را باور داشته باشیم و احترام به اعتقادات یکدیگر بگذاریم.
 
 راهبر تصریح کرد: اهل‌بیت پیامبر (ص) می‌تواند برای امت اسلامی یک اتحاد و برادری ویژه‌ای را ایجاد کند و بیش‌ازپیش دشمن از این مسئله احساس خطر می‌کند از صدر اسلام تا کنون نشان‌داده‌شده است که اهل‌سنت در کنار امت اسلامی و برادران تشیع علیه استعمار و استکبار همیشه حضور منسجم کننده داشته و دارند و امت اسلامی باید بیش‌ازپیش اتحاد و انسجام خود را حفظ کند.

وی با اشاره به مسئله فلسطین و مقاومت امت اسلامی مطرح کرد:  جبهه مقاوت در جهان اسلام در حال گسترش است و هر آزادی خواهی در دنیا طرفدار مردم مظلوم اما مقتدر غزه هستند و امروز بیداری اسلامی از مرزهای اسلامی فرا رفته و تمام دنیا به پشتیبانی از مردم غزه به پا خواسته‌اند.

انتهای پیام/
 

نظر شما