شناسهٔ خبر: 66685607 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فودپرس | لینک خبر

راه حل جدید وزارت جهاد برای جلوگیری از صادرات محصولات کشاورزی + سند

پس از حرف و حدیث های فراوان برای وضع عوارض و جلوگیری از صادرات محصولات کشاورزی و تنظیم بازار داخل به نظر می رسد وزارت جهاد کشاورزی راه حل جدیدی را برای حل این مشکل به کار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، پس از هجمه به معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص وضع عوارض صادراتی برای سیب زمینی، به نظر می رسد وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد برای جلوگیری از افزایش قیمت محصولات کشاورزی و تنظیم بازار شیوه های مختلفی را به کار گیرد.

در همین راستا سید مجید موسوی مورد غفاری مشاور وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان ها در نامه ای به روسالی سازمان جهاد کشاورزی استان ها در خصوص عدم صدور گواهی مبدا سیب زمینی نوشت: با توجه به قیمت عرضه محصول سیب زمینی و پیاز در میادین میوه و تره بار شهرداری و مراکز خرده فروشی و همچنین ضرورت تامین نیاز مصرف کنندگان تاکید می گردد از صدور هرگونه گواهی مبداء تولید برای صادرات این دو محصول تا اطلاع ثانوی جدا خودداری فرمایند.

لازم به ذکر است در صورت صدور مسئولیت عواقب آن بر عهده رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه خواهد بود.

راه حل جدید وزارت جهاد برای جلوگیری از صادرات محصولات کشاورزی + سند

کد خبر 54910

نظر شما