شناسهٔ خبر: 66685553 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| یحیی گل‌محمدی: اگر پرسپولیسی‌ها با فحاشی به من آرام می‌شوند هیچ اشکالی ندارد/ می‌خواهند به استقلال جام بدهند!

سرمربی سابق پرسپولیس ۸ سال قبل در چنین روزهایی به شدت مورد انتقاد گروهی از هواداران این تیم قرار گرفته بود.

صاحب‌خبر -

استقلال خوزستان تیم شگفتی‌ساز لیگ پانزدهم حرفه‌ای بود و توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص بدهد. این اتفاق در حالی حاصل شد که آبی‌پوشان جنوبی در هفته پایانی توانستند ذوب آهن را با یحیی گل‌محمدی شکست بدهند و اگر چنین اتفاقی رخ نمی‌داد، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شد به همین خاطر تعداد زیادی از طرفداران پرسپولیس با حمله به صفحه شخصی یحیی گل‌محمدی در فضای مجازی از او انتقاد کردند.

یحیی در واکنش به این ماجرا روز ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ با خبرورزشی مصاحبه کرد و گفت: ما در این مسابقه هیچ چیزی کم نگذاشتیم و با تمام وجود بازی کردیم؛ بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و هیچ‌کس نمی‌تواند به تیم من تهمت کم‌کاری بزند ولی واقعا بازی کردن در گرمای ۴۳ درجه خوزستان دشوار بود. من از کامنت‌های هواداران پرسپولیس ناراحت نشدم چون به آن‌ها حق می‌دهم بابت قهرمان نشدن این تیم ناراحت باشند. اگر پرسپولیسی‌ها با فحاشی به من آرام می‌شوند هیچ اشکالی ندارد! صادقانه می‌گویم از نظر من قهرمان واقعی این فصل پرسپولیس است چون با توجه به مشکلاتی که داشت توانست خودش را از انتهای جدول تا رتبه دوم بالا بکشد و دربی برگشت را هم ببرد.

سرمربی وقت ذوب آهن که چند روز پس از این مصاحبه باید در فینال جام حذفی به مصاف استقلال می‌رفت با انتقاد از تاریخ برگزاری این بازی ادامه داد: ما چهار روز قبل از فینال جام حذفی باید در آسیا بازی کنیم. پنجم خرداد با العین امارات بازی داریم و نهم خرداد برای ما فینال جام حذفی گذاشتند. این ظلم آشکار در حق ذوب آهن است و حس می‌کنم یک شائبه بزرگ وجود دارد که عده‌ای می‌خواهند یک جام به استقلال بدهند و این تیم را قهرمان جام حذفی کنند!

مصاحبه گلمحمدی

نظر شما