شناسهٔ خبر: 66685073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بازداشت کلاهبردار میلیاردی در پوشش خرید ملک بازداشت کلاهبردار میلیاردی در پوشش خرید ملک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرری خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با ترفند‌های مختلف خود را خریدار ملک معرفی و در خرید ملکی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با ترفند‌های مختلف خود را خریدار ملک معرفی و در خرید ملکی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان بلافاصله در این رابطه اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را شروع کردند، افزود: با تلاش صورت گرفته توسط کارآگاهان روز گذشته محل اختفای متهم شناسایی شد که این فرد پس از اخذ مجوز‌های قضایی در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به کلاهبرداری از شهروندان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد، گفت: متهم در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: fararu-735751

نظر شما