شناسهٔ خبر: 66682274 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حمله موشکی سنگین القسام به سرزمین‌های اشغالی

اقتصادنیوز: گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که حمله موشکی سنگینی را از سمت جنوب لبنان علیه سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی سنگین خود علیه سرزمین‌های اشغالی از سمت جنوب لبنان خبر داد.

گردان‌های قسام در این بیانیه تاکید کرد که در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیست علیه مردم غزه و کرانه باختری، پادگان نظامی صهیونیستی «شومیرا» واقع در بخش غربی الجلیل علیا در شمال سرزمین‌های اشغالی را موشک‌باران کرده است.

خبر مرتبط
پیام تهدیدآمیز علیه اسرائیل / غنیمتی که به دست القسام افتاد

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام پس از به غنیمت گرفتن یک ربات شناسایی رژیم صهیونیستی، پیامی تهدیدآمیز علیه ارتش این رژیم منتشر کرد.

بر اساس بیانیه گردان‌های قسام در این عملیات ۲۰ موشک «گراد» به سوی پادگان نظامی صهیونیستی شومیرا از سمت جنوب لبنان شلیک شده است.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله به یک موضع صهیونیستی دیگر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبر مرتبط
حمله القسام به ۲ تانک اسرائیلی در جبالیا

اقتصادنیوز: گردان های القسام امروز (دوشنبه) ضمن منهدم کردن برخی تجهیزات جنگی ارتش اشغالگر در اردوگاه جبالیا، یک نظامی صهیونست را نیز پشت مدارس این اردوگاه در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، پس از آنکه دشمن اسرائیلی تجهیزات جاسوسی هدف گرفته شده در موضع مسکاف عام را جایگزین کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌ویکم آوریل ۲۰۲۴ این تجیزات جایگزین‌شده را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
القسام تل‌آویو را تهدید کرد/ از رفح عبور نخواهید کرد

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل تصمیمش برای حمله به رفح تهدید کرد.

در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر موفقیت این حمله آمده است: این عملیات به نابودی مجدد این تجهیزات جاسوسی انجامید.

نظر شما