شناسهٔ خبر: 66681593 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حماس منکر عملیات خرابکارانه در اردن شد

اقتصادنیوز: جنبش حماس امروز (چهارشنبه) شایعات برخی رسانه‌ها مبنی بر دست داشتن در هر گونه عملیات خرابکارانه در اردن را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، جنبش حماس امروز شایعات رسانه‌ای درباره ارتباط این جنبش با آنچه را که عملیات «خرابکارانه» برای هدف قرار دادن اردن خوانده شده است، محکوم کرد.

حماس تأکید کرد که این جنبش هیچ گونه ارتباطی با هیچ عملیاتی علیه اردن نداشته است؛ حماس در امور داخلی کشورها دخالت نمی‌کند و سیاست آن نیز ثابت، روشن و مبتنی بر مقابله با رژیم اشغالگر است.

خبر مرتبط
در دیدار هیات حماس با دیدار سید حسن نصرالله چه گذشت؟

اقتصادنیوز: یک هیئت ارشد از حماس امروز در دیدار با دبیر کل حزب‌الله آخرین تحولات عرصه کل فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر وحدت موضع و ادامه تلاش‌ها جهت رسیدن به اهداف نبرد طوفان الاقصی و پیروزی در این نبرد تاکید کردند.

خبرگزاری رویترز امروز به نقل از ۲ منبع اردنی بدون اشاره به نام آن‌ها مدعی شد که اردن اواخر مارس یک توطئه برای اجرای عملیات مسلحانه خرابکارانه در این کشور را خنثی کرده است.

خبر مرتبط
حماس تاکتیک جدید رو کرد/ انتقاد از اشتباهات صهیونیست ها

اقتصادنیوز: با طولانی شدن جنگ در نوار غزه و قدرت رزمندگان فلسطینی در نبرد با دشمن صهیونیستی بعد از گذشت هفت ماه انتقادات سیاسی در محافل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه عملکرد تل آویو افزایش یافته است.

این خبرگزاری مدعی شد که برخی گروه‌ها در سوریه سلاح‌هایی را برای یک گروه وابسته به اخوان‌المسلمین در اردن که با شاخه نظامی حماس مرتبط بوده، ارسال کرده اند تا عملیات خرابکارانه در اردن انجام دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما