شناسهٔ خبر: 66675574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

وزیر کشور: ما شاهد انتخاباتی در بالاترین سطح امنیت و مشارکت مردم بودیم

صاحب‌خبر -

شفقنا- وزیر کشور گفت: در این دوره ما شاهد برگزاری انتخاباتی در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم بودیم.

به گزارش شفقنا، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت به بیان توضیحاتی درباره انتخابات مجلس پرداخت و گفت: اخیرا برخی تلاش کردند با انتخاب گزینشی از مطلبی، انتخابات مجلس را زیر سوال ببرند. در مطلب مطرح شده بود که مردم شریف ایران حماسه آفریدند و برخی سعی کردند این جمله را به مرحله دوم انتخابات ربط بدهند و درباره آن اظهارات متفاوتی ارائه دهند. اما واقعیت این است آنچه مطرح شد راجع به کل انتخابات بود.

وزیر کشور همچنین تاکید کرد: در این دوره ما شاهد برگزاری انتخاباتی در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم بودیم.

وزیر کشور همچنین با اشاره به برخورد با ماموران خاطی نیروی انتظامی، گفت: طبیعتاً اگر هر مأموری دچار تخلف شود، با او برخورد می‌شود.

او ضمن تاکید بر اینکه باید از تقطیع حرف‌ها و به انحراف بردن موضوعات جلوگیری کرد، گفت: ایستادن در مقابل قانون غلط و جلوگیری از اجرای آن تقبیح شده است.

وحیدی در رابطه با مبلغ جدید جرائم گفت: رسیدگی به موضوع مبلغ جدید جرائم در دولت به اتمام رسیده است اما زمان ابلاغ آن هنوز مشخص نیست.

نظر شما