شناسهٔ خبر: 66673966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

خرم آباد[] آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار)

آئین اهدا ۱۴ سری جهیزیه با مشارڪت جامعه خیرین حامی معلولین و بهزیستی استان لرستان به مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان وصال یار در سالن آمفی تئاتر اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان آئین اهدا ۱۴ سری جهیزیه با مشارڪت جامعه خیرین حامی معلولین و بهزیستی استان لرستان به مددجویان تحت پوشش در سالن آمفی تئاتر اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد.
این جلسه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، معاون امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر کل بهزیستی استان لرستان و اعضای جامعه خیرین حامی معلولین و تنی چند از نمایندگان ادارات استان برگزار شد.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان لرستان ضمن قدر دانی از حضور مسئولین و مدیران کشوری و استانی، گفت: به میمنت و گرامیداشت دهه کرامت و با توجه به رهنمون های رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر فراهم نمودن شرایط ازدواج آسان، بهزیستی لرستان به همت جامعه خیرین حامی معلولین کشور اقدام به تهیه و اهدا ۱۴ سری جهیزیه برای زوج های جوان و نوعروسان  تحت پوشش بهزیستی استان ڪرده است.
عمودی زاده ارزش این جهیزیه ها را ۵ میلیارد ریال برآورد ڪرد و افزود، کالاهای اهدایی به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلوزیون، جاروبرقی، فرش، چای ساز، اتو و ظروف آشپزخانه است که از برند های داخلی است و بسیار با کیفیت هستند.
مدیر کل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه کمک به جوانان و تامین بخشی از مایحتاج زمینه ازدواج و تشکیل خانواده را فراهم می کند، گفت: این اقدام در راستای ترویج ازدواج آسان و همچنین منویات رهبر فر زانه انقلاب و حمایت از خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند در تامین جهیزیه انجام شد.
ــــــــــــــــــ
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این جلسه با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان یڪ تکلیف است، گفت: انجام کار خیر و کمک به دیگران از آموزه های دین اسلام است و آن را یکی از دغدغه های ویژه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

احسان یاوری معاون سیاسی و امنیتی استانداری در پایان از زحمات مدیران و کارکنان بهزیستی به سبب خدمات ارزنده و شایسته به جامعه هدف و مددجویان  قدر دانی کرد.  

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه، ازدواج سنت پیامبر (ص) است. گفت: ازدواج و برگزیدن همسر، انتخاب مطلوب ترین همراه و ترسیم روشن ترین طریق سعادت و پاسخی مناسب به عالی ترین نیاز فطری انسان یعنی وصول به کمال و سعادت است.
نماینده ولی فقیه گفت:کسانی که خیرشان ب دیگران می رسد و در زندگی دیگران تاثیر گذار هستند احساس نشاط و شادابی می کنند.
وی تصریح کرد، برای کمک ب دیگران راه های بیشماری وجود دارد و اسلام بر روح ایمان، برادری و برابری تاکید دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: اسلام امر به قرض الحسنه، وقف و کار خیر می کند ... اسلام می خواهد با برادری مشکلات را حل کند. و در این میان کسانی نامشان جاودانه خواهد ماند که کار خیر انجام بدهند و کاستی هایی که در جامعه وجود دارد را برطرف نمایند.

وی افزود افرادی که بی نیاز هستند و توانایی مالی دارند به کمک بهزیستی و جامعه هدف بیایند چرا که بسیاری از مددجویان اگر به مرحله توانمندی  و استقلال مالی برسند، می توانند خانواده های خود را بدون نیاز به کمک دیگران اداره کنند.
در پایان با همراهی نماینده ولی فقیه و مدیران و نمایندگان ادارات و موسسات خیریه جهیزیه ها تحویل زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی داده شد.

آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار) آئیـــن اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش بهزیستی لرستان با عنوان (وصال یار)

نظر شما