شناسهٔ خبر: 66668599 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تاریخ شروع پخش سریال Agatha All Along مارول مشخص شد تاریخ شروع پخش سریال Agatha All Along مارول مشخص شد

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ، زمان پخش سریال‌های آینده MCU مشخص شده است. مارول استودیو سرانجام با انتشار یک تیزر اعلام کرد که پخش سریال Agatha All Along با انتشار همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. این سریال نام‌های مختلفی تاکنون

صاحب‌خبر -

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش سریال‌های آینده MCU مشخص شده است. مارول استودیو سرانجام با انتشار یک تیزر اعلام کرد که پخش سریال Agatha All Along با انتشار همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. این سریال نام‌های مختلفی تاکنون از جمله نام Agatha: House of Harkness، نام Agatha: Coven of Chaos، نام Agatha: Darkhold Diaries و حتی به شوخی Agatha: The Lying Witch With Great Wardrobe را داشته است که درنهایت نام نهایی آن مشخص و اعلام شد:

کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس، اما کالفیلد، دبرا جو روپ، جو لاک، دیوید پیتون، دیوید لنگل، آسف علی، اموس گلیک، برایان برایتمن، کیت فوربس، آبری پلازا، جو لاک، پتی لوپن، علی آن، ماریا دیزیا، ساشر زاماتا، مایلز گوتیرز رایلی و اوکوی اوکپوکواسیلی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Agatha All Along حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال کمدی تاریک در ۹ قسمت تولید شده است. جک شافر، سازنده سریال وانداویژن به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Agatha All Along نقش داشته است.

گانجا مونتیرو و ریچل گلدبرگ دیگر کارگردان‌های این سریال هستند. همچنین مارول استودیو تایید کرد که پخش سریال Daredevil: Born Again از ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ یا فروردین ۱۴۰۴) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و سریال Ironheart نیز قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۵ پخش شود. بااین‌حال تاریخ پخش دقیق‌تری از این دو سریال اعلام نشده است. در هر حال مارول برنامه پخش سریال‌های لایو اکشن خود در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ را مشخص کرده است و نباید انتظار پخش سریال دیگری به‌جز انیمیشن را طی این دو سال داشت.

منبع: zoomg-368501

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

تعداد فیلم ها و سریال های دنیای سینمایی مارول کاهش پیدا می‌کند

ادامه مطلب

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Emily in Paris اعلام شد | انتشار در دو بخش

ادامه مطلب

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Halo احتمالا مشخص شده است

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما