شناسهٔ خبر: 66667047 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

نوه کینه‌جو به جرم قتل مادربزرگ محاکمه می‌شود

پسر جوان که مادربزرگش را به قتل رسانده است می‌گوید کینه قدیمی انگیزه او برای این جنایت بود.

صاحب‌خبر -
نوه کینه‌جو به جرم قتل مادربزرگ محاکمه می‌شود
کد خبر: 660277
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ۲۲:۳۰:۱۹

نوه عصبانی که مادربزرگش را به خاطر کینه قدیمی‌ کشته است، پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است به دلیل بدگویی‌های مادربزرگ از مادرش، پیرزن تنها را کشت و حالا با درخواست قصاص از سوی عمه‌هایش روبه‌رو شده است.

زنی یک سال قبل با ماموران تماس گرفت و گفت به نظر می‌رسد مادرش به قتل رسیده است. این زن گفت: چند ساعتی بود به مادرم زنگ می‌زدم اما تلفنش پاسخگو نبود. وقتی به خانه‌اش آمدم متوجه شدم مادرم فوت شده و وضعیت او مشکوک است. فکر می‌کنم مادرم به مرگ طبیعی نمرده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات مشخص شد زن تنها به قتل رسیده است. پزشکی قانونی تایید کرد این زن خفه شده است.

پلیس تحقیقات گسترده خود را آغاز کرد و مشخص شد گوشی موبایل زن سالمند را نوه‌اش به نام مهران دزدیده است.

پلیس، مهران را بازداشت کرد. این پسر با اعتراف به قتل مادربزرگش گفت او را به خاطر کینه قدیمی کشت.

متهم گفت: پدرم اعتیاد داشت و زمانی که من بچه بودم فوت کرد. مادربزرگم همیشه مادرم را در مرگ پدرم مقصر می‌دانست و می‌گفت مادرت زن خوبی نبود که پدرت مرد. او همیشه بدگویی می‌کرد. چند سال قبل مادرم هم فوت کرد. مادربزرگم همچنان به کارهایش و حرف‌هایش ادامه می‌داد و من هم ارتباطم را با او قطع کردم و مدت طولانی به دیدنش نرفتم. روز حادثه با خودم گفتم بهتر است قهر را کنار بگذارم و به دیدن پیرزن بروم.

متهم ادامه داد: مادربزرگم از اینکه کسی به دیدنش نمی‌رود شاکی بود. او می‌گفت عمه‌هایت به دیدنم نمی‌آیند و من بیشتر اوقات تنها هستم. بعد شروع کرد به بدگویی از مادرم. او می‌دانست نسبت به مادرم خیلی حساس هستم. سر این موضوع با هم جروبحث کردیم. آن روز مواد مخدر مصرف کرده بودم و اصلاً حال خوبی نداشتم و کارهایم دست خودم نبود. در یک لحظه از خود بی‌خود شدم و مادربزرگم را خفه کردم.

بعد از اعترافات متهم، عمه‌هایش برای او درخواست قصاص کردند و گفتند گذشت نمی‌کنند.

با پایان جلسات بازجویی و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

 

نظر شما