شناسهٔ خبر: 66666863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

«پژو پارس» 75 میلیون ارزان شد! کانال «دنا اتومات» تغییر کرد + جدول قیمت «پژو پارس» 75 میلیون ارزان شد! کانال «دنا اتومات» تغییر کرد + جدول قیمت

به گزارش اکوایران: همزمان با کاهشی شدن نرخ دلار، بازار خودرو هم روند کاهشی به خود گرفت، بطوریکه بسیاری از فعالان بازار، دلار را عامل کاهشی شدن قیمت پرطرفدارهای داخلی و مونتاژی‌‌ها می‌دانند. مقصری که امروز ترمز افت قیمت را کشید، اما عقب‌گرد آن از کانال 60 هزار تومان همچنان یکی از دلایلی که فعالان

صاحب‌خبر -

به گزارش اکوایران: همزمان با کاهشی شدن نرخ دلار، بازار خودرو هم روند کاهشی به خود گرفت، بطوریکه بسیاری از فعالان بازار، دلار را عامل کاهشی شدن قیمت پرطرفدارهای داخلی و مونتاژی‌‌ها می‌دانند. مقصری که امروز ترمز افت قیمت را کشید، اما عقب‌گرد آن از کانال 60 هزار تومان همچنان یکی از دلایلی که فعالان بازار خودرو معتقدند موجب شده تا شاهد ریزش قیمت در بازار خودرو باشیم.

از سوی دیگر فعالان بازار به این نکته اشاره می‌کنند که کاهش نرخ دلار، تقاضا در بازار خودرو را کاهش و تعداد ناظران را افزایش داده‌ است.

رصد محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار نشان می‌دهد، تمایل بازار کاهش و ثبات قیمت بوده و با این شرایط برخی از پرطرفدارهای داخلی موضع خود را حفظ کردند و قیمت برخی دیگر در بازار عقب نشینی کرد.

در میان محصولات بازار خودرو بیشترین کاهش به «پژو پارس LX» رسید و این خودرو با افتی 75 میلیونی نسبت به روز گذشته قیمت خورد. از سوی دیگر امروز شاهد تغییر کانال «دنا پلاس توربو اتومات» بودیم، این خودرو با افتی 35 میلیونی از کانال میلیارد‌ی‌ها عقب‌نشینی کرد. ارزیابی‌ بازار همچنین نشان می‌دهد امروز «هایماS7» افتی 20 میلیونی در بازار داشت و این کاهش در «پژو207 پانوراما اتوماتیک» به 15 میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» 990 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی 35 میلیون تومانی داشت، با این کاهش این خودرو پرطرفدار وارد کانال 900 میلیون تومانی‌ها شد. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو207 پانوراما اتوماتیک» هم افتی 15میلیون تومانی در بازار داشت و  895 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار یک میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 20 میلیونی را ثبت کرد. در میان ایران خودرو امروز «تارا V2 اتومات» هم 966 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 4 میلیونی داشت. «رانا پلاس» هم 620 میلیون تومان در بازار قیمت خورد و افت 2 میلیونی داشت. از سوی دیگر، در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» هم در بازار با افت 75 میلیونی داشت و با بیشترین کاهش در میان محصولات مورد ارزیابی در بازار 775 میلیون قیمت خورد.

اکوووو 25

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 730 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 5 میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی یک میلیون تومانی را ثبت کرد و «کوییک دنده‌ایS» هم بدون تغییر در بازار 429 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز 435 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهش 5 میلیون تومانی در بازار داشت. «اطلس» خودرو جدید سایپا هم در بازار امروز 575 میلیون تومان قیمت‌گذاری کاهشی 5 میلیونی شد.

اکو 25

منبع: ecoiran-63529

نظر شما