شناسهٔ خبر: 66664807 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

پرچمدار بعدی شیائومی گران خواهد شد

مهتاب جهاندار

صاحب‌خبر -

گوشی‌های سری شیائومی 15 مدتی است که موضوع شایعات بوده است. هر دو مدل ساده و پرو امروز در پایگاه داده IMEI رویت شدند و به آنچه در آینده خواهد آمد اشاره کردند.

همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت‌های بین‌المللی حتی بالاتر بود و نسخه پایه شیائومی 14 از 999 یورو (حدود 1077 دلار) شروع می‌شد. بر اساس اطلاعات جدید، به نظر می‌رسد که قیمت برای سری شیائومی 15 حتی بالاتر خواهد رفت. برچسب قیمت بالاتر می‌تواند گوشی‌های شیائومی را در موقعیتی نامطمئن برای کاربران قرار دهد، به‌ویژه با توجه به اینکه سامسونگ و اپل با ارزش برند قوی‌تر خود، آخرین پرچم‌داران خود را با قیمت‌های مشابه، اگر نگوییم پایین‌تر، نسبت به جایگزین‌های شیائومی عرضه می‌کنند.

پرچمدار بعدی شیائومی گران خواهد شد

به عنوان مثال، سری Galaxy S24 از 799.99 دلار شروع می‌شود و برای نسخه Ultra تا 1199.99 دلار افزایش می‌یابد. این در حال حاضر ارزان‌تر از قیمت اولیه شیائومی 14 است. بنابراین اگر قیمت افزایش یابد، برای شیائومی چالش برانگیزتر خواهد بود که پرچمدار خود را به صورت رقابتی در برابر رقبای خود قرار دهد. تا آنجا که به مشخصات مربوط می‌شود، هر دو شیائومی 15 و 15 پرو دارای اسنپدراگون 8 نسل 4،  یک سنسور دوربین سه گانه در عقب هستند که هر سنسور دارای 50 مگاپیکسل است.

از نظر طراحی، آنها به احتمال زیاد شبیه به پیشینیان خود هستند. شیائومی همچنین نسخه تیتانیومی شیائومی 15 پرو را با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای همانطور که در لیست IMEI فاش شده است، معرفی خواهد کرد. اما گفته می‌شود که هر دو 15 پرو و 15 پرو تیتانیوم مانند مدل‌های قبلی خود انحصاری چین هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما